DOVE PILING ZA TIJELO - MAKADAMIJA I RIŽINO MLIJEKO

by - veljače 01, 2020

O ovim pilinzima čitala sam toliko pozitivnih recenzija, a trebao mi je novi piling za tijelo, stoga se ova kupovina činila kao logičan izbor. Kakvi su moji dojmovi nakon poštenog testiranja, saznajte u nastavku posta!


Piling dolazi u vrlo čvrstoj i kvalitenoj posudici sa čepom na odvrtanje u tri boje, ovisno o mirisu koji odabirete, tako da je moj piling s makadamijom i rižinim mlijekom plavoga čepa. Unutri se nalazi i zaštitna plastika, slična još jednom poklopcu. U posudici se nalazi 225 ml proizvoda, s rokom trajanja od 9 mjeseci nakon otvaranja, a možete ga kupiti u svim drogerijama po cijeni od oko 30 kn.



Miris pilinga je jako ugodan i obožavam ga te nije napadan, no osjeti se. Formula je prekrasna - mekana, kremasta, fluffy i vrlo lagana te sadrži sitne piling čestice i nešto veće sjemenke, vjerujem da je riječ o toj makadamiji. Izgledom me pomalo podsjeća na kuhani gris. Lako se nanosi i ispire. Pošto je tako kremast i nježan, moram proznati da nisam očekivala da će biti nešto posebno učinkovit, no prevarila sam se, vrlo je učinkovit u svome poslu, čak i za skidanje tena kod samotamljenja, a i dalje je vrlo nježan prema koži. Ostavlja kožu mekom i glatkom bez ikakvih iritacija.


Za kraj mogu sam reći da sam apsolutno oduševljena ovim pilingom, jako je nježan i tekstura i miris su mu predivni, a vrlo je učinkovit, iako to baš i nisam očekivala.

Jeste li isprobali Dove pilinge za tijelo? Koji je vaš omiljeni piling za tijelo?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari