FARMASI DR.C.TUNA ACAI COMPLEX ZLATNA PEEL-OFF MASKA

by - siječnja 18, 2020

Već sam nebrojeno puno puta spominjala koliko volim isprobavati maske za lice te me je ova Farmasi zlatna maska jako zainteresirala. Dugo ju već imam kod sebe, a koristila sam ju sam dva puta i to je bilo dovoljno da steknem dojmove, a kakvi su oni, saznajte u nastavku posta!


Maska dolazi u mekšoj tubici, sa zlatnim detaljima i čepom na odvrtanje. Zapakirana je u pripadajuću kutijicu na kojoj se nalaze sve informacije o proizvodu, kao i sastav koji možete vidjeti nešto niže. U tubici se nalazi 80 ml proizvoda, s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja, a cijena joj je oko 50 kn.

Iz Farmasija kažu da ova maska hrani, omekšava i hidratizira kožu zahvaljujući acai kompleksu. Pomaže i u održavanju hodratizirane kože, daje joj svilenkasti izgled, a zlatne čestice pružaju zdravi sjaj i vitalnost kože. Pogodna je za sve tipove kože.



Maska je poprilično gusta, gumenasta i ljepljiva zbog čega se teže nanosi i razmazuje te preporučam nanošenje prstima jer se čudno ljepi i morala sam baciti kist kojim sam ju nanosila jer se ne da isprati. Ima intenzivan miris alkohola koji se zadržava na koži dok maska stoji na licu.  Vrlo je nejednaka u boji; neki dijelovi su intenzivno zlatni, dok su drugi prozirni, što možete vidjeti na slici ispod, riječ je o istoj maski. Preko svega toga bih prešla, no dolazimo do katasrofičnog dijela - maska se niti nakon sat vremena sušenja na licu ne osuši potpuno, a još gori dio je da se ne da u potpunosti skinuti. Ako ju uspijete skinuti, boljeti će toliko da će vam suze teći, a ja imam dosta visok prag tolerancije na bol, a neki dijelovi će se tako zalijepiti za kožu da sam ju jedva uspjela djelomično skinuti pilingom te ribala lice blazinicama natopljenim uljem.  Rezultat maska je mekana i zaglađena, ali crvena i izmučena koža.


Masku sam koristila dva puta, prvi put je bilo katastrofa, no htjela sam isprobati jesam li možda ja nekako pogriješila u korištenju i drugi put je bilo još gore. Nikada mi se tako nešto nije dogodilo ni s jednom peel off maskom te ju definitivno treba zaobići u širokom luku!

Jeste li isprobali ovu masku?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari