DEKORATIVNI FAVORITI 2019.

by - siječnja 08, 2020

U prošlom postu mogli ste čitati o preparativnim favoritima prošle godine, a sada je vrijeme za omiljenu dekorativu. Bez duljenja, ako vas zanima kojih je to 10 dekorativnim proizvoda obilježilo moju 2019.godinu, nastavite čitati.


Essence Prime+Studio matirajući primer - obožavam ovaj proizvod, moj omiljeni primer za bazi vode. Nije jako matirajuć, ali odlično pripremi kožu za daljnju šminku, lijepo sjeda i produlji joj trajnost. Druga tubica mi je pri kraju.

L'Oreal Infaillable 24h Fresh Wear tekući puder u nijansi 130 True Beige - ova formula je toliko dobra. Puder je jako lagan, lijepo prekriva, a finiš mu je jako prirodan i trajnost odlična. Jedino bih voljela da uvedu i neke svijetlije nijanse jer sam s ovom na granici.

Rimmel Stay Matte puder u kamenu u nijansi 001 Transparent - ni sama ne znam koliko sam pakiranja ovoga pudera potrošila! Odlično matira, a lagan je i ne izgleda nimalo cakey te ne mijenja tekući puder od ispod.

Maybelline Fit me! korektor u nijansi 12 - ovaj korektor je toliko kremast, lagano se blenda, lijepo prekriva, a izgleda prirodno na koži. Uz setiranje traje cijeli dan.


ABH Soft Glam paleta sjenila - poprilično skupa paleta sjenila, ali se definitivno isplati. Sjenila su toliko mekana i puterasta, pigmentacija je fenomenalna, a blendanje prelagano. Traju cijeli dan. Usto, nijanse su totalno moj đir!

Catrice Luminice paleta highlightera - jedan od najnovijih proizvoda u mojoj kolekciji, ali je jako brzo postao jedan od najomiljenijih. Tekstura je divna, mekana i glatka, pigmentacija odlična, lijepo se nanose i blendaju i trajnost im je odlična. Dvije svijetlije nijanse volim koristiti kao highlightere, a najtamniju za miješanje s bronzerima.

Wet'n'Wild Coloricon rumenilo u nijansi Rose Champagne - ovo rumenilo je započelo ljubav prema sjajnih rumenilima. Volim neutralne nijanse rumenila, a ova tako lijepo digne i osvježi lice.


Essence This is me. ruž u nijansi 09 Special - jako mi je žao što ovaj ruž, odnosno ovu nijansu ne mogu pronaći. Ruž je toliko kremast i pigmentiran, kremast, a ne razmazuje se. Predivna formula i predivna nijansa!

Essence sjajilo - e sad na ovom ružu se izlizalo i ime linije (iako vjerujem da se radi o Plumping Nudes) niti ime nijanse, ali to lako možete provjeriti u najbližoj drogeriji, najsvijetlija nijansa iz te linije. Sjajilo je genijalno, njegujuće, nije ljepljive te daje taj divan sočni izgleda usana.

L'Oreal Paradise Extatic maskara - najbolja maskara koju sam ikada isprobala. Daje toliko volumena i dužine, intenzivno je crna te traje cijeli dan.

I to bi bili moji dekorativni favoriti 2019., a koji su vaši?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari