BYPHASSE TONIK S RUŽINOM VODICOM

by - siječnja 11, 2020

Byphasse proizvodi su mi dugo vremena bili jako primamljivi jer su vrlo povoljni, a količinski jako veliki, no nekako nikada nisam obavila kupnju dok jedan dan napokon na blagajnu nisam donijela njihov tonik. Kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!


Ambalaža je jednostavna i plastična, ali kvalitetna. Ružičaste je boje i izgleda jako lijepo. Na bočici se nalaze sve informacije k proizvodu, koje se ne nalaze na naljepnici, već su otisnute na samoj bočici. Dozira se lagano pomoću suženja u grlu bočice. Kao što sam već spomenula, količina je pozamašna te se u bočici nalazi 500 ml proizvoda s rokom trajanja od 6 mjeseci nakon otvaranja, a možete ga kupiti u DM-u po cijeni od 18,90 kn.


Proizvođač navodi da je ovo blagi tonik s ružinom vodicom koji uklanja sve tragove šminke i stimulira kožu poštujući njezinu prirodnu ph vrijednost. Lice će biti svježije i blistavije. Bez alkohola, pogodan za sve tipove kože.

Tonik je proziran i vodenast, blažeg mirisa ruža te nije napadan i ne smeta mi, a ja inače ne volim miris ruže. Brzo se upija i nije ljepljiv. Lijepo osvježi kožu i priremi ju za daljnju njegu. Što se tiče tvrdnji o uklanjanju tragova šminke, ako vam ostane kakva trunčica, neće ju skinuti, no to ne očekujem od tonika. Lagano hidratizira kožu, odnosno nije nimalo isušujuć i nije mi izazvao nikakve iritacije ili nepravilnosti na koži. Osvježi kožu i daje joj suptilan sjajniji i zdraviji izgled.

I za kraj mogu reći da sam jako zadovoljna ovim tonikom, vrlo je nježan prema koži, a obavi svoj posao i pripremi kožu za daljnju njegu.

Jeste li isprobali Byphasse tonik ili nešto drugo ih njihovog asortimana?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

1 komentari

  1. Probala sam ga i baš kao što ste rekli, nježan, a ja ne podnosim većinu tonika jer me peckaju za kožu ili lice. Prekrasan ženstven puderast miris i lijepo ukloni šminku, a cijena i kvaliteta daleko bolja od npr. Nivea proizvoda koji mi uz paprenu cijenu napapre lice. Sve u svemu 5ica!

    OdgovoriIzbriši