PHYSICIANS FORMULA MURUMURU BUTTER BRONZER

by - prosinca 21, 2019

Dugo vremena sam gledala ovaj bronzer u videima stranih youtuberica i željela ga nabaviti, stoga sam bila apsolutno presretna kada sam ga nakon dugo vremena vidjela na Lijepa.hr stranici i morala sam ga kupiti. Kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!


Bronzer dolazi u lijepoj, ali pomalo glomaznoj ambalaži na dva kata. U gornjem katu se nalazi sam bronzer, a u donjem ogledalo i neobičan aplikator. Zatvara se pomoću kopče i poprilično je siguran. Plastučna ambalaža nalazi se u kutijici sa svim informacijama, kao što je i sastav koji možete vidjeti na slici ispod. U ambalaži nalazi se 11 grama proizvoda s rokom trajanja od 24 mjeseca nakon otvaranja, a može se kupiti preko Lijepa.hr web shopa po cijeni od oko 100 kn.





Kao što sam već spomenula, aplikator je poprilično neobičan i spužvast. Očekivala sam da neće djelovati te sam ga isprobala čisto kako bih se uvjerila i bila sam u pravu, ne funkcionira i ne blenda proizvod.



Bronzer ima lijepi reljef. Ima intenzivniji, vrlo ugodan, ljetni miris kokosa koji se ne osjeti na koži. Formula je vrlo mekana, glatka i puterasta, kao što mu i samo ime kaže. Lijepo se kupi na kist i vrlo lako blenda i stapa s kožom te nije nimalo praškasta. Nije patchy, odnosno nanosi se ravnomjerno. Minimalno se trusi. Dobre je pigmentacije, ali nije intenzivno pigmentiran, što jako volim kod proizvoda za lice. Finiš mu je satenski mat, a trajnost mu je odlična, bez problema traje 8h bez blijeđenja.

Nijansa mi se sviđa i lijepo paše mojoj puti. Nije presvijetla, niti pretamna. Neutralnijeg je, ka toplijem podtonu, ali nije narančasta. Utopli lice te mu u isto vrijeme daje zdravi sjaj.


I za kraj mogu reći da sam jako zadovoljna ovim proizvodom, kako formulom, tako i nijansom. Predivno se stapa s kožom i lijepo utopli lice, bez narančastih nijansi i jako je lako raditi s njime te u potpunosti razumijem hype oko ovog proizvoda. 

Jeste li isprobali Physicians Formula Butter bronzer?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari