MARRA SPUŽVICA ZA MAKE UP

by - prosinca 18, 2019

Ove plišane spužvice jedno vrijeme bile su vrlo popularne na internetu i oduševila sam se kada sam vidjela da se mogu kupiti i kod nas i to još od hrvatskog proizvođača! Imam ju već neko vrijeme kod sebe i stekla sam dojmove, a ako vas zanima više o ovoj spužvici, nastavite čitati!


Spužvica dolazi u vrećici s tek nekoliko informacija o samoj spužvici, no ništa što do sada nisam znala. Možete ju kupiti u DM-u po cijeni od 60 kn.



Spužvica je sive boje te plišana, odnosno presvučena mikrovlaknima. Vrlo je mekana, no nije premekana te lijepk naraste pod vodom. Lijepo nanosi i blenda kremaste proizvode, no treba imati na umu da je potrebno puno manje proizvoda nego s običnim spužvicama jer upija puno manju količinu proizvoda. Daje zaglađeni, airbrushed izgled kože. Osim za kremaste, jako mi je svidjela i za nanošenje praškastih proizvoda i to radi kao niti jedna spužvica do sada, a posebno ju volim za setiranje okoloočnog područja te ju za to koristim baš svaki dan. Za praškaste proizvode ju preferiram koristiti suhu, a za kremaste mokru. Malo se teže čisti i ispire, ali kada ju opere, izgleda kao nova.


I za kraj mogu reći da sam vrlo zadovoljna ovom spužvicom, posebno za nanošenje pudera u prahu na okoloočno područje. Odlična je i za nanošenje pudera i dati će vam predivni, fotošopirani izgled kože, samo imajte na umu da je potrebno koristiti manje proizvoda nego s običnim spužvicama.

Jeste li isprobali spužvice za make up s mikrovlaknima ili nešto iz Marra asortimana?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari