FAVORITI PROSINCA 2019.

by - prosinca 28, 2019

Najljepši mjesec u godini te posljednji mjesec ovoga desetljeća je na samome kraju. Iza nas je Božić, te vam s malim zakašnjenjem želim čestitati Božić ako ga slavite - sretan vam i blagoslovljen Božić i unaprijed sretna Nova 2020.godina! Ako vas zanima koji su to proizvodi najviše obilježili prosinac, nastavite čitati!



Avon Senses Festive Wishes gel za tuširanje - ovaj gel miriše predivno, ima pravi božićni, topli miris jabuke i cimeta. Dosta je gust i gelast, dobro obavi svoj posao, lijepo se pjeni i ne isušuje.

Eveline Expert C serum za lice - ovaj proizvod toliko paše mojoj koži, lijepo njeguje, osvježi, pomaže mi u borbi s nepravilnostima i daje zdravi izgled koži. Koristila sam ga i prije i bio mi je dobar, a sada mi je još bolji!


Physicians Formula Butter Bronzer - jedan od najhvaljenijih bronzera na svijetu, našao se i na mojoj listi hvaljenja. Tekstura je predivna, lijepo se blenda i odlično traje te mi se i nijansa sviđa i paše mi. Pakiranje je malo glomazno, ali to ne zamjeram.

Sephora tekući ruž u nijansi 01 - najljepša crvena nijansa ikada! Prava božićna, nosila sam ju vrlo često u ovo vrijeme. Formula mi je također dobra, no nije mi najdraža.

Avon kist 107 - jedno vrijeme sam voljela lepezaste kistove, pa su me popustili i sada sam ih ponovno željela koristiti i nabavila sam si ovaj iz Avona koji je odličan. Lijepo kupi i nanosi proizvod te je kvalitetno izrađen.

I to bi bili moji prosinački favoriti, a koji su vaši?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari