ESSENCE LE FROM SANTA WITH LOVE - KIST ZA SJENILO I HIGHLIGHTER

by - prosinca 10, 2019

Božićno vrijeme je meni omiljeno vrijeme u godini, stoga ne čudi što me ova Essence limitirana božićna kolekcija jako zainteresirala i kupila sam dva proizvoda. Kakvi su moji dojmovi o ovim ljepotanima, saznajte u nastavku posta!



Kist za sjenilo pod nazivom 01 You're Snow Cute možete kupiti u Mulleru po cijeni od 12,90 kn. Dolazi zaštićen u duguljastoj plastičnoj ambalaži. Kist je predivan i unutar drške ima tekućinu i padajuće bijele kuglice i zlatne zvijezdice. Dobre je veličine i lijepo sjeda u ruku.



Kist ima sintetička vlakna, kratko rezana i poprilično zbijena, vrlo je čvrst. Odličan je za nanošenje sjenila na donji dio kapka te uz gornju liniju trepavica, kao i za cut crease. Vrlo sam zadovoljna ovim kistićem!


Highlighter u nijansi 01 Let It Glow! dolazi u plastičnom pakiranju klasičnom za Essence kompaktne proizvode te nije najkvalitetnije, ali je dizajn prekrasan i božićni! U ambalaži se nalazi 8 grama proizvoda s rokom trajanja od 18 mjeseci nakon otvaranja, a može se kupiti u Mulleru po cijeni od 32,90 kn. Sastav možete vidjeti na slici ispod.


Tekstura je vrlo zanimljiva i nisu ju još vidjela kod drugih proizvođača, no čula sam da je dobar dupe za Fenty highlighter. Nije niti praškasta, ni kremasta, nego nešto između, pomiče se pod dodirom prsta. Vrlo je mekana. Lijepo se kupi i nanosi kistom, ali odlično funkcionira kako se nanosi prstima. Neće naglasiti teksturu lica te traje cijeli dan.


Kao tekstura, i nijansa je jako zanimljiva. Riječ je je sitnim glitter česticama, odnosno krupnim shimmer česticama, srebrno bijele boje bez pigmentirane baze. Odličan je ako volite takav sjaj na licu, a ja ga obožavam nositi i preko mat sjenila na očima, jer daje odličan efekt!

I za kraj mogu reći da sam jako zadovoljna proizvodima iz ove limitirane božićne kolekcije i definitivno se isplati počastiti se njima!

Jeste li isprobali nešto iz Essence From Santa With Love limitirane kolekcije?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari