ELIZABETH ARDEN GREEN TEA & HONEY DROPS KREMA ZA TIJELO

by - prosinca 07, 2019

Koliko li sam samo hvalospjeva pročitala o ovoj kremi za tijelo, ne znam ni sama! Stalno sam se premišljala o kupnji, a željela sam ju isprobali, iako nisam mogla niti pretpostaviti što to tako dobro može biti u mazalici za tijelo i zašto je cijena dosta visoka. Ipak, pokleknula sam i kupila ju, a ako vas zanimaju moji dojmovi  nastavite čitati!


Ambalaža je vrlo velika, prozirna i plastična sa čepom na odvrtanje i nekoliko zelenih detalja. Ima nekakvu zaštitnu plastiku, odnosno nešto slično još jednom poklopcu ispod poklopca. U ambalaži se nalazi 480 g, odnosno 500 ml proizvoda s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja. Može se kupiti na raznim mjestima, a cijena varira - na Lijepa.hr je cijena nešto viša od 100 kn, u Bipi košta 220 kn, dok joj je cijena u Douglasu oko 350 kn.


Tekstura ove mazalice je vrlo kremasta, ali malo tvrđa, odnosno gušća. Bijele je boje te sadrži sitne žute kuglice ( navode da je to med) koje pucaju prilikom mazanja i nisu nimalo ljepljive. Intenzivnijeg je mirisa, koji mi je na prvu bio grozan, no s vremenom sam se navikla i zavoljela ga, vrlo je svjež te se na koži zadržava nekoliko sati. Iako je gušće formule, vrlo je lagana na koži i nije nimalo masna, brzo se upija (gotovo odmah po nanošenju) i ne ostavlja nikakav film ili ljepljivost na koži. Lako se razmazuje . Predivno njeguje kožu, čak i kada je poprilično suha te ju ostavlja mekanom, hidratiziranom, glatkom i mirisnom.


Iako sam na prvu žalila novce koje sam dala na ovu kremu, prvim korištenjem sve je to nestalo jer je ova krema predivna, hidratantna, brzo se upija, nemasna i mirisna.

Jeste li isprobali Elizabeth Arden kreme za tijelo? Koja je vaš omiljena mazalica za tijelo?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari