L'OREAL INFAILLIBLE 24H FRESH WEAR PUDER// 130 TRUE BEIGE

by - studenoga 02, 2019

Već dugo nisam recenzirala tekući puder, stoga je vrijeme za promjenu. Danas donosim recenziju jednog vrlo popularnog i hvaljenog drogerijskog pudera, a kakvi su moji dojmovi nakon poštenog testiranja, saznajte u nastavku posta!


Ambalaža pudera je vrlo jednostavna, prozirni stakleni donji dio i plastični gornji sa crvenim čepom. Pakiranje je izvrsne kvalitete te čvrsto. Na ambalaži možete pronaći sve informacije koje vas zanimaju. Ambalaža je zaštićena, što je zbilja pohvalno. Dozira se pomoću pumpice, koja odlično funkcionira i dozira proizvod u nešto manjoj količini, što mi se sviđa. U ambalaži se nalazi standardnih 30 ml proizvoda, s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja. Možete ga kupiti u svim drogerijama po cijeni od oko 90 kn.

Sastav: Aqua / Water, Dimethicone, Isododecane, Alcohol Denat., Ethylhexyl Methoxycinnamate, Trimethylsiloxysilicate, Butylene Glycol, PEG-10 Dimethicone, Titanium Dioxide [Nano] / Titanium Dioxide, Titanium Dioxide, Perlite, Synthetic Fluorphlogopite, Nylon-12, Isopropyl Lauroyl Sarcosinate, Diisopropyl Sebacate, Disteardimonium Hectorite, HDI/Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer, Bis-PEG/PPG-14/14, Dimethicone, Magnesium Sulfate, Aluminum Hydroxide, Phenoxyethanol, Disodium Stearoyl Glutamate, Hydrogen Dimethicone, Dipentaerythrityl Tetrahydroxystearate/ Tetraisostearate, Parfum / Fragrance, Silica Silylate, Acrylonitrile/Methyl Methacrylate/Vinylidene Chloride Copolymer, Tocopherol, Hexyl Cinnamal, Silica, Isobutane, Benzyl Salicylate, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, BHT, Citronellol, [+/- May contain: CI 77891 / Titanium Dioxide, CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides, CI 77510 / Ferric Ammonium Ferrocyanide], (F.I.L. B215676/5).

Tekstura pudera je nešto rjeđa, pomalo tekuća te vrlo lagana. Ima vrlo blagi miris. Puder se lako blenda. Na licu je lagan i prozračan, odlično se stapa s kožom te bih čak rekla da daje efekt druge kože, odnosno izgleda vrlo prirodno. Ne hvata se za suhe dijelove, niti se uvlači u pore ili linije na licu. Iako izgleda prirodno i ne daje efekt maske, lijepo prekriva; rekla bih da mu je prekrivna moć srednja, ali nadogradiva, ukoliko vam je to potrebno. Ipak, ako na licu imate neke jako velike i izražene nepravilnosti koje želite prikriti, mislim da ovaj puder neće uspjeti to prekriti. Finiš mu je malo sjajniji, odnosno, izgleda svježe kao što mu i ime kaže i jako mi se sviđa, a opet nije jako sjajan, da bi moja masna t zona uz njega izgledala nenormalno. Ne preslikava se, ali ga ja, kao i svaki drugi tekući puder ipak setiram. Trajnost mu je izvrsna; bez problema traje cijeli dan, tek nakon otprilike 5 sati sjaj počinje probijati, ali puder i daje izgleda lijepo i svježe, bez čudnog nakupljanja. Nije mi izazvao nikakve iritacije ili nepravilnosti na licu.

Nijansa koju sam ja odabrala i koja mi savršeno paše je 130 True Beige, za koju mi se čini da nije najsvijetlija brojem, ali je nijansom. Riječ je o svijetlijoj, ali ne ekstremno svijetloj, žučkastoj nijansi.



I za kraj ću samo reći da je ovaj puder ogromna ljubav te sam jako zadovoljna, koristim ga gotovo svakodnevno i potrošila sam cijelu bočicu! Uz malo proizvoda, dobijete lijepo prekrivanje, odličnu trajnost i svjež, prirodniji izgled! Imate moje tople preporuke! Mislim da bi odgovarao svim tipovima kože, osim možda jako masnoj.

Jeste li isprobalj L'Orel Infaillavle 24h Fresh Wear puder? Koji je vaš omiljeni puder?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari