ESSENCE MATIRAJUĆI PUDER U KAMENU// 02 SOFT BEIGE

by - studenoga 16, 2019

Puderi za matiranje su vjerojatno make up proizvod koji najviše koristim i najbrže potrošim. S obzirom da sam dulje vrijeme koristila proizvode za samotamljenje, trebao mi je tamniji puder ga matiranje, odlučila sam se za ovaj klasični Essence puder. Ako vas zanimaju moji dojmovi  nastavite čitati!


Pakiranje je vrlo jednostavno, prozirno, s minimalno detalja te sastav na poleđini koji možete vidjeti na slici ispod. Plastično je te nije baš jako kvalitetno i lako će puknuti. U pakiranju se nalazi 12 grama proizvoda, s rokom trajanja od 24 mjeseca nakon otvaranja, a možete ga kupiti u svim drogerijama po cijeni od 23, 90 kn.


Tekstura pudera je vrlo mekana i puterasta. Trusi se pri nanošenju, ali se lijepo kupi na kist i nanosi. Lijepo matira kožu, no ne izgleda cakey niti suho, već lijepo i prirodno. Drži lice matiranim oko 3 sata. Daje laganu pigmentaciju koži. Ne uvlači se u pore niti fine linije, već lijepo zagladi kožu. Nije mi izazvao nikakve iritacije ili nepravilnosti.


Iako mi se ovaj puder jako svidio formulom, moram priznati da sam s nijansom fulala. Nijansa je malo tamnija i to mi ne smeta, ali na licu izgleda jako narančasto i patchy, odnosno skuplja se u nekakve čudne fleke.


Kao što sam već rekla, formula ovog pudera je divna, mekana, glatka i puterasta, ali nijansa je skroz loša. 

Jeste li isprobali Essence matirajuće pudere u kamenu? Koji je vaš omiljeni puder za matiranje?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari