WET'N'WILD PHOTOFOCUS COCNUT 3U1 PRIMER VODA// IN LOVE WITH COCO

by - listopada 19, 2019

Obožavam kokos i to je moj omiljeni miris oduvijek, stoga sam se oduševila kada sam vidjela ovu 3 u 1 primer vodu od Wet'n'Wild-a. Kakvi su moji dojmovi o ovom kokos slatkišu, saznajte u nastavku posta!


Proizvod dolazi u vrlo čvrstoj plastičnoj ambalaži bijele boje, jednostavno dizajna s motivima kokosa na čepu. Zaštićeno je folijom. Izgleda veće nego što zapravo jest, zbog čepa koji je velik jednako kao i sam kapacitet proizvoda. Raspršivač je dobar i lijepo raspršuje proizvod, odnosno ne izbacuje velike kapljice proizvoda. Proizvod je cruelty free. U ambalaži se nalazi 45 ml proizvoda s rokom trajanja od 18 mjeseci nakon otvaranja. Možete ga kupiti u DM-ovima i Bipama koji drže Wet'n'Wild kozmetiku po cijeni od 45 kn.

Proizvod se može koristiti na tri načina: kao primer, kao fiksator te za osvježavanje šminke tijekom dana. Prozirna tekućina, odnosno ova primer voda ima intenzivniji miris kokosa što se dalo i zaključiti i sviđa mi se. Lijepo stopi sve praškaste proizvode na licu te lagano produlji trajnost šminke i daje joj svježiji izgled. Može se koristiti i za povećavanje intenziteta sjenila. Kao primer također dobro funkcionira - neće napraviti čuda, npr. popuniti pore, ali će lijepo pripremiti lice za nanošenje šminke te ona lijepo sjeda i dulje traje. Nije mi izazvao nikakve iritacije niti nepravilnosti na koži.

Za kraj mogu reći da mi je ovaj proizvod sasvim okej, lijepo produlji trajnost šminke, stapa proizvode te fino miriše. 

Jeste li isprobali Wet'n'Wild fiksatore?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari