L'OREAL HYDRA GENIOUS FLUID ZA NORMALNU DO MJEŠOVITU KOŽU

by - listopada 12, 2019

Hydra Genius serum me jako zainteresirao kada sam ga ugledala jer obećava laganu, ali hidratantnu formulu koja mi je omiljena, a moram priznati da me namamila i zanimljiva tirkizna ambalaža! Iako sam čula i nešto negativnih dojmova, morala isprobati ovaj proizvoda jer u protivnom ne bih imala mira i odabrala verziju za normalnu do mještovitu kožu. Pošteno sam istestirala proizvod i prenosim vam svoje dojmove, a ako vas zanima više, nastavite čitati!


Proizvod dolazi u vrlo kvalitetnoj ambalaži tirkizne poluprozirne boje, izrađeno od debelog stakla i ima svoju težinu. Ambalaža jako nalikuje ambalaži L'Orealovih pudera, samo je izduženija. Djeluje pomalo luksuzno i jako mi se sviđa. Ima odličnu pumpicu. Upakirana je u tirkiznu kutijicu sa svim informacijama o proizvodu i njegovim sastojcima i djelovanju, kao i upute za recikliranje što mi se posebno svidjelo. Naveden je i sastav koji možete vidjeti nešto niže. Kutijica je zaštićena celofanom. U ambalaži se nalazi 70 ml proizvoda s rokom trajanja od 12 mjeseci. Možete ga kupiti u svim drogerijama, ali cijena mu varira - u DM-u košta 56 kn, dok vjerujem da mu je drugdje cijena oko 70 kn.




L'Orela o proizvodu navodi slijedeće: "fluid teksture lagane poput vode brzo prodire u kožu i čini je hidratiziranom, mekšom i gipkijom. Koža zadržava vlažnost tijekom 72 sata, a nakon više upotreba izgleda svježije i intenzivno hidratizirano. Aktivni sastojci za dugotrajnu hidrataciju: voda aloe vere, poznata po hidratantnim svojstvima i bogata mineralima, pomaže u održavanju vodenih zaliha kože. Hijaluronska kiselina prirodan je aktivni sastojak kože koji može zadržati težinu vode 1000x veću od vlastite težine.



Proizvod je poluproziran, gelasto-vodenaste teksture, nije rijedak, ali je jako lagan. Dovoljne su mi dvije pumpice za cijelo lice. Ima ugodan, svježi miris, koji se ne osjeti kada proizvod nanesete na lkce. Jako se lagano razmazuje i poprilično brzo upija, pomislili biste da je riječ o vodi jer ostavlja takav osjećaj na koži. Vrlo je lagan i ne masti dodatno kožu, ali ostavlja blagi, zdravi sjaj, odnosno ne matira. Lijepo njeguje kožu, no ne pruža nikakvo intenzivno djelovanje. Odlično osvježi i pomalo rashladi kožu. Jako mi se svidio i ispod šminke jer je lagan, ne masti koži i puder te ostali proizvodi jako lijepo sjedaju na njega. Nije mi izazvao nikakve iritacije ili nepravilnosti.



Za kraj mogu reći da mi se ovaj proizvod jako svidio kao jutarnja njega jer je iznimno lagan, brzo se upija te pruži laganu njegu i osvježenje, a posebno se dobar pokazao tijekom ljetnih mjeseci. Ako očekujete neku intenzivnu hidrataciju, to nećete dobiti, no ako želite lagani proizvod, ovaj je sasvim okej.

Jeste li isprobali L'Oreal Hydra Genious njegu za lice?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari