TREND IT UP HIGH SHINE RUŽ ZA USNE// 247

by - listopada 02, 2019

Iako ruževi koji nisu nude nikada nisu moj prvi izbor, ovaj me je privukao i morala sam ga kupiti, čak i bez swatchanja. Ljetos sam ga nosila tek nekoliko puta, ali sam stekla dojmove koje sada želim prenijeti, a ako vas zanima više, nastavite čitati!


Pakiranje je pomalo glomazno, ali vrlo kvalitetno. Dizajn je jednostavan, kombinacija crne mat boje i srebrnih metalik dijelova. Na dnu se nalazi naljepnica u nijansi ruža. Gramaža nije nigdje navedena, kao niti sastav, no naveden je rok trajanja od 24 mjeseca nakon otvaranja. Možete ga kupiti u DM-u po cijeni od 17,90 kn.


Ruž ima intenzivniji, pomalo kemijski miris. Tekstura je vrlo kremasta te se lako nanosi, čak i bez olovke za usne. Malo je teži, odnosno osjeti se na usnama. Vrlo je pigmentiran i polumat finiša. Preslikava se te lako može završiti i na zubima te treba biti pažljiviji kada ga nosite, kao i s ostalim ruževima u intenzivnijim bojama koji se ne setiraju. Trajnost mu je sasvim solidna za ovakve ruževe; traje oko 3 sata, ali se trajnost smanjuje i lako se skida ako jedete, pijete ili puno pričate. Ne isušuje usne.


Nijansa koju sam odabrala je 247 - poprilično jarka, koraljno, crveno - narančasta nijansa koja u sebi sadrži nekakve sjajne čestice metalik finiša koji nije jako intenzivan.


Iako ovo nije nijansa koju često nosim, moram priznati da je formula sasvim dobra i svidjela mi se, posebno za vrlo pristupačnu cijenu, manju od 20 kn.

Jeste li isprobali Trend It Up ruževe?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari