FARMASI IZBJELJUJUĆI BALZAM ZA PODRUČJE OKO OČIJU

by - listopada 05, 2019

Trebala mi je nova okoloočna kremica i listajući Farmasi katalog ova me jako zainteresirala zanimljivim tvrdnjama i odlučila sam ju isprobati. Kada je stigla, moram priznati da mi se jako svidjela slatka malena tubica. Nakon poštenog testiranja, prenosim vam svoje dojmove, a ako vas zanima kakvi su moji dojmovi, nastavite čitati!


Kremica dolazi u malenoj, preslatkoj tubici sa čepom na odvrtanje. Vrlo je nježnih tonova, s motivom ljiljana te izrađena od mekanog materijala te se lako dozira. Dolazi upakirana u kutijicu istog dizajna, na kojoj su ispisane informacije o proizvodu, kao i sastav koji možete vidjeti nešto niže. U tubici se nalazi 15 ml proizvoda s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja te mu je cijena oko 30 kn. Farmasi navodi da je ovo izbjeljujući balzam za područje oko očiju, obogaćen ekstraktima algi i pustinjskog ljiljana.



Kremica je nešto gušće, kremaste teksture i bijele boje. Potrebno ja nanijeti malo proizvoda te se lako razmazuje i brzo upija. Unatoč gušćoj teksturi, kremica nije nimalo teška niti masna, a odlična je i ispod šminke. Lijepo hidratizira okoloočno područje i lagano zagladi kožu oko očiju, no neće ju blurati ili nešto slično, što ja nisam niti očekivala. Što se tiče izbjeljivanja koje je navedeno u samome nazivu proizvodu, moram priznati da to nisam primijetila. Nije mi iritirala kožu niti oči.


Ova kremica mi je okej, lijepo hidratizira okoloočno područje, no nije me nešto pretjerano oduševila, iako sam generalno zadovoljna njome. 

Jeste li isprobali Farmasi izbjeljujući blazam za područje oko očiju? Koja je vaša omiljena okoloočna kremica?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari