FAVORITI RUJNA 2019.

by - rujna 30, 2019

Još jedan mjesec je na samome kraju i veseli me što ulazimo u jesen, pošto je to moje omiljeno godišnje doba. Moram priznati da su ovaj mjesec obilježili pomalo ljetni favoriti, no naravno, možete ih koristiti u bilo koje doba godine. Ako vas zanima kojih je to 5 proizvoda obilježilo moj rujan, nastavite čitati!



Essence Shine Last&Go!lak za nokte u nijansi 15 Heatwave - Essence lakove sam već spominjala i moram priznati da im formula nije najbolja što se tiče trajnosti, no pigmentacija i izbor nijansi je vrlo širok, stoga često posežem za njima. Ova nijansa mi se jako svidjela jer je vrlo jarka, narančasto-crvena nijansa koja pomalo priziva ljeto.

Catrice Bouncy Bronzer u nijansi 020 Cuba Vibes - iako inače nisam baš luda za kremastim proizvodima, ovaj mi se svidio. Tekstura je vrlo zanimljiva i pomalo gumenasta, lijepo pigmentirana, lako se blenda te daje lijepi osunčani izgled. Jako ga volim koristiti i preko pudera, ali i ispod pudera!

Anastasia Bevery Hills Soft Glam paleta sjenila - dugo sam se premišljala hoću li kupiti ovu paleta zbog poprilično visoke cijene, na kraju se našla kod mene jer su nijanse totalno moj đir i moram priznati da nimalo ne žalim što sam ju kupila jer su tekstura i pigmentacija toliko prekrasne i toliko je lako raditi s njome da je to divotica!


Elizabeth Arden Green Tea krema za tijelo - još jedan malo skuplji proizvod oko čije kupovine sam se pomalo dvoumila, ali me oduševila. Miris mi na prvu nije sjeo, ali mi se s vremenom svidio i sada mi se sviđa, vrlo je svjež i zadržava se na koži dulje vrijeme. Krema je vrlo lagana i maziva, sadrži malene kuglice koje pružaju ekstra hidrataciju te je vrlo hidratantna, brzo se upija i nije nimalo masna.

Garnier Ambre Solaire Natural Bronzer suho ulje za samotamljenje - trenutno moj omiljeni proizvod za samotamljenje. Lijepo njeguje kožu i lako se koristi i nanosi i ostavlja predivan, prirodan i nagodradiv ten koji nije flekav i brzo se razvija.

I to bi bili moji rujanski favoriti, a koji su vaši?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari