LA CROA ULJE ARGANA I MAKADAMIJE

by - listopada 09, 2019

La Croa Repair maska za kosu je odlična i moram priznati da je jedna od najboljih maski za kosu koju sam ikada isprobala, stoga sam odlučila isprobati još nešto od brenda. Inače, brend je hrvatski i uvijek me veseli kada mogu poduprijeti i svidi mi se nešto naše. Jako volim ulja za kosu te sam odlučila isprobati i njihovo ulje za kosu, a kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!


Ulje dolazi u malenoj ambalaži izrađenoj od tamnoga stakla. Ima čep na odvrtanje i dozator koji vrlo pomalo dozira proizvod, no mene je malo živcirao, no može se izvaditi vrlo lako. U bočici se nalazi 20 ml proizvoda, s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja, a možete ga kupiti u Mulleru po cijeni od oko 40 kn. Proizvođač navodi da je ovo hranjivo ulje za kosu obogaćeno uljem aragana, makadamije, lana i mrkve te vitamina E. Lagana i svilenkasta tekstura olakšava raščešljavanje, a dodatno ne otežava kosu. Kosu intenzivno hrani čineći ju sjajnom i mekom poput svile.


Ulje koristim ga donjoj polovici nakon pranja kose, dok je kosa još mokra. Ulje nešto rjeđe formule, pomalo masno te ugodnog mirisa. Lako se nanosi i upija te ne masti kosu, iako ga ne nanosim na tjemene, već samo na donju polovicu kose. Lagano njeguje i zagladi kosu, te ju malo omekša, no nije baš pružalo neki intenzivniji učinak na mojoj kosi te sam trebala nanijeti nešto veću količinu kako bih vidjela djelovanje.


Kao što sam već rekla, ulje je bilo okej, no nije me baš oduševilo djelovanje koje se postizalo, na mojoj kosi, samo s nešto većom količinom proizvoda od one koju bih inače koristila kod korištenja ulja. Moram priznati da sam imala nešto veća očekivanja pošto je njihova maska za kosu fenomenalna.

Jeste li isprobali La Croa ulje za kosu ili nešto od brenda La Croa?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari