HERBAL ESSENCESS CLEAN ŠAMPON - BIJELA JAGODA I SLATKA MENTA

by - listopada 23, 2019

Herbal Essences je nešto noviji brend u našim drogerijama i šamponi su mi se činili jako zanimljivi i odlučila sam isprobati Clean verziju s bijelom jagodom i slatkom mentom. Moja kosa ima masno vlasište i poprilično se brzo masti (inače kosu perem svaki drugi dan) te suše vrhove, stoga želim šampon koji će lijepo oprati kosu te biti nježan i ne isušivati dodatno moje vrhove. Kakvi su moji dojmovi nakon poštenog testiranja ovog šampona, saznajte u nastavku posta! 


Proizvod dolazi u kvalitetnoj prozirnoj ambalaži s ružičastim detaljima te svim informacijama o proizvodu, kao što je sastav koji možete vidjeti na slici ispod. U ambalaži se nalazi 400 ml proizvoda, s rokom trajanja od 12 mjeseci,  možete ga kupiti u svim drogerijama po cijeni od oko 30 kn.

Šampon sadrži aktivne antioksidanse te 90% sastojaka prirodnog podrijetla, ne sadrži parabene, silikone, bojila niti parafine. Proizveden je u tvornici koja uravnotežuje potrošnju električne energije izdvajanjima za energiju iz obnovljivih izvora energije, odnosno energije vjetra.


Šampon je proziran, srednje gust te se lijepo pjeni i lako ispire. Ima poprilično intenzivan i vrlo ugodan slatkasti miris jagoda koji prilikom pranja kose ispuni cijelu kupaonicu. Šampon je nešto jači i temeljitiji, odlično očisti kosu i ostavlja ju pomalo škripavom, ali ne isušuje. Kosa je čista dva dana, što je za moju kosu odlično!

Ovaj šampon mi se jako svidio, lijepo opere kosu i drži ju čistom dva dana, a miris ovog šampona obožavam, apsolutno je predivan!

Jeste li isprobali Herbal Essencess proizvode?

Hvala vam na čitanju i želim 

You May Also Like

0 komentari