MIXA HYALUROGEL NIGHT NOĆNA KREMA/ MASKA

by - rujna 18, 2019

Mixa Hyalurogel Light krema za lice moja je omiljena lagana, hidratantna krema, stoga sam se jako razveselila kada se kod mene našla Hyalurogel Night noćna krema/ maska. S veseljem sam ju isprobavala kroz neko vrijeme i sažela vam svoje dojmove. Ako vas zanima više, nastavite čitati!


Krema/ maska dolazi u teglici od čvrstoga stakla s poklopcem na odvrtanje te se od Hyalurogel Light kreme razlikuje samo u naljepnici. Teglica se nalazi u kutijici sa svim informacijama, kao što je sastav koji možete vidjeti na slici ispod, u nijansama plave boje. Kutijica je upakirana u celofan, što je odlično jer ste sigurni da proizvod nitko prije vas nije dirao. Količina kreme koja se nalazi unutar teglice je 50 ml, rok trajanja je 12 mjeseci nakon otvaranja, a možete ju kupiti u svim drogerijama i nekim prodavaonicama mješovite robe po cijeni od oko 50 kn.


Mixa navodi da je ovo maska za intenzivnu hidrataciju osjetljive, normalne i dehidrirane kože. Njega obogaćena hijaluronskom kiselinom te hranjivim i umirujućim uljem sjemenki zubastog lana. Kremasta tekstura noćne kreme stvara zaštitni sloj koji djeluje na osjetljivu kožu tijekom cijele noći i ojačava barijeru kože. Nakon cjelonoćnog djelovanja, osjetljiva koža izgleda glatko, osvježeno i blistavo.



Krema ima blagi, ugodan miris. Bijele je boje i malo gušće kremaste teksture, ali je i dalje je maziva, lagana i nemasna na licu. Nakon nanošenja koža izgleda nahranjeno i sjajno. Kao što sam spomenula, lako se razmazuje i brzo se upija. Ujutro je koža sjajna i ima mrvicu sebuma, ali je koža jako mekana i glatka te njegovana i nahranjena. Iako je koža ujutro masnija, tijekom dana se na masti više nego inače, već vrlo malo te mi nije izazvala nikakve negativne iritacije na koži.


Kao i s Hyalurogel Light kremicom, jako sam zadovoljna i ovom verzijom jer je u isto vrijeme poprilično lagana na koži, a vrlo hranjiva i odlično njeguje kožu te ju ne masti dodatno. 

Jeste li isprobali ovu kremicu ili nešto drugo od Mixe?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

1 komentari

  1. Mislite li da je u redu i noću koristiti MIXA Hyalurogel Light? Jer je i meni savršena po danu, ali sam mislila da je koristim i noću obzirom da im sastav nije toliko drugačiji. Hvala!

    OdgovoriIzbriši