BALEA AQUA ROLL-ON OKOLOOČNA KREMA

by - rujna 14, 2019

Mislim da sam ovu okoloočnu kremu nekada prije isprobala i znam da su mi dojmovi bili pozitivni, no ne mogu se sjetiti detalja. S obzirom da sam s Balea Aqua kolekcijom vrlo zadovoljna i isprobala sam gotovo sve iz kolekcije, odlučila sam se za ponovno korištenje okoloočne kremice i odlučila vam prenijeti svoje dojmove nakon poštenog testiranja. Ako vas zanima više, nastavite čitati!


Okoloočna kremica dolazi u malenoj tubici plavoga dizajna koja se proteže kroz cijelu Balea Aqua liniju te ima čep na odvrtanje. Tubica je upakirana u kutijicu istoga dizajna, sa svim informacijama o proizvodu, kao što je i sastav koji možete vidjeti na slici ispod. U ambalaži se nalazi prosječnih 15 ml proizvoda, a možete ju kupiti u DM-u po cijeni od 21, 90 kn.


Balea ovaj proizvod opisuje kao hidratantni učvršćujući roll-on s ekstraktom algi i hladećom kuglicom za područje oko očiju. Proizvod je veganski. Krema nema otvor za doziranje već se dozira pomoću metalne kuglice koja masira okoloočno područje te vrlo ugodno hladi i osvježava.


Formula ove okoloočne kreme je vrlo lagana, vodenasto-gelasta, vrlo blagog mirisa. Vrlo brzo se upija te nije nimalo masna ili ljepljiva te je stoga odlična i ispod šminke. Pruža nešto lakšu, ali meni dovoljnu hidrataciju jer nemam zahtjevno okoloočno područje. Ukoliko imate nešto zahtjevniju kožu na okoloočnom području ili ste malo stariji i želite jaču njegu, mislim da vam ova kremica neće biti dovoljna. Nakon nanošenja okoloočno područje je svježe i glatko.


Za kraj mogu reći da je ova kremica sasvim okej i lijepo odgovara mome okoloočnome području. Vrlo je lagana i metalna kuglica jako lijepo hladi i osvježava. Ne pruža nekakvu spektakularnu njegu. no meni je dovoljna. 

Jeste li isprobali Balea Aqua okoloočnu kremicu? Koja je vaša omiljena okoloočna kremica?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari