FARMASI TEA TREE KREMA ZA LICE

by - rujna 21, 2019

S vremena na vrijeme volim isprobati neku novu kremu za lice koja me posebno zainteresira, a Farmasi Tea Tree krema za lice me poprilično zainteresirala i odlučila sam ju kupiti i pošteno ju isprobati. Nakon dugo vremena poštenog isprobavanja, donosim vam svoje dojmove, a ako vas zanima više, nastavite čitati!


Krema dolazi u malenoj i vrlo simpatičnoj tubici sa čepom na odvrtanje. Dozator je zaštićen zaštitnom folijom. Cijela tubica je zelena, a na poleđini se nalaze informacije o proizvodu, kao i sastav koji možete vidjeti na slici ispod. U tubici se nalazi 50 ml proizvoda, s rokom tranja od 12 mjeseci nakon otvaranja, a cijena kremice je oko 30 kn.


Krema je namijenjena masnoj i nečistoj koži. Navedeno je da hidratizira i ujednačava kožu dajući radient izgled koži. Efektivno pomaže u smanjenju nepravilnosti, mitesera i akni. Stvarajući nevidljivu zaštitnu barijeru štiti kožu od negativnih utjecaja iz okoliša.


Krema je vrlo lagane teksture, pomalo gelasta, ali malo gušća. Vrlo je intenzivnog i meni neugodnog biljnog mirisa (u početku sam mislila da ju niti neću moći koristiti, no s vremenom sam malo navikla na miris, iako mi i dalje nije drag). Lako se razmazuje i dosta brzo upija. Koristim ju samo u večernjoj rutini, tako da ne znam kako se ponaša ispod šminke. Lagano hidratizira i izgleda sjajnije na koži, definitivno nije mat. Nije masna niti je dodatno mastila moju masnu t zonu. Nisam primjetila da utječe na nepravilnosti ili poboljšava teksturu kože, no s vedrije strane, ne izaziva nikakve iritacije ili nepravilnosti na koži.



Za kraj mogu reći da mi se ova krema i nije baš svidjela. Iako je tekstura baš onakva kakvu volim, nisam primjetila nikakav poseban efekt na koži te me intenzivni miris koji mi se nikako ne sviđa i ne odgovara mi odbija od korištenja. 

Jeste li isprobali Farmasi Tea Tree kremu za lice?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari