MAKE UP EMPTIES #7

by - rujna 28, 2019

U prošlom postu pisala o potrošenim preparativnim proizvodima, a sada je vrijeme i za potrošene dekorativne proizvode kojih se nakupila malena hrpica, ali ne onakva količina kao preparative, jer svi znamo da se dekorativa sporije troši, no ponosna sam na potrošenu količinu proizvoda. Ako vas zanima što sam sve potrošila, nastavite čitati!



Wet'n'Wild Coverall tekući puder u nijansi Fair - dobar puder. Nešto je gušći i vrlo kremast. Lijepo prekriva te bih rekla da ima srednje prekrivanje. Izgleda lijepo na licu te mi je i nijansa dobra i lijepo se stapa s kožom. Trajnost mu je okej, no nije najtraniji puder koji sam ikada isprobala.

Essence Prime+Studio primer sa crnom glinom - fenomenalan primer. Ne popunjavanja pore kao što navodi niti je ekstra mat, već daje neki svježi izgled koži, ali ju tako lijepo zagladi i pripremi za šminku te lijepo produlji trajnost i pomaže da sve ljepše sjeda i blenda se.

Revolution Conceal&Define korektor u nijansi C0.5 - kao prvo ambalaža je apsolutno prekrasna. Korektor lijepo prekriva i lijepo izgleda na koži te mu je trajnost jako dobra, ali nekako me nije oduševio i nije mi u potpunosti sjeo, odnosno nisam ga jako zavoljela. Nijansa mi je malo presvijetla, ali pohvaljujem širok spektar nijansi.


Lovely Sweet Kissing HD puder u prahu - fino mljeven puder, daje lijepu pigmentaciju licu i lijepo sjeda te kožu drži matiranom dosta vremena. Nijansa je lijepa i nešto svijetlija. Puder ima poprilično sladak miris, ali i okus, što mi malo smeta, ali s vremenom sam se i navikla.

Rimmel Stay Matte puder u kamenu u nijansi 001 Transparent - kao što možete vidjeti po dva potrošena primjerka, ovo je moj omiljeni puder za matiranje. Lagan je na koži i nije nimalo cakey, a lijepo matira kožu, daje blagu nijansu i drži lice matiranim dosta dugo vremena.


Essence Prismatic Rainbow Glow highlighter u nijansi 10 Be a Unicorn - jako lijepi highlighter, ali sam izbacila plavu i crvenu nijansu jer su mi smetale i bile preintenzivne za moju put i preferencije. Nešto je blaži i prirodniji, ali daje jako lijepi sjaj licu i uživala sam u korištenju.

Essence The Gel Nailpolish u nijansi 21 a Whisper of Spring - kao što mu i ime kaže, prekrasan proljetni lak, no ja ga volim cijele godine - svijetlija lila nijansa sa vrlo sitnim sjajnim česticama. Essence lakove volim jer imaju širok spektar nijansi i lijepo su pigmentirani, no trajnost im baš i nije najjača strana.


L'Oreal Paradise Extatic maskara - moja omiljena maskara! Daje odličan volumen i lijepo produlji trepavice te joj je trajnost odlična! Mana je nešto viša cijena i činjenica da se poprilično brzo troši.

Wet'n'Wild Retractable olovka za obrve u nijansi Ash Brown - iako baš i nisam ljubiteljica olovki za obrvi, ova mi se poprilično svidjela jer se lako koristi i ne izgleda preoštro što mi se zna dogoditi s olovkama za obrve.

Avon Mark. Perfect Brow Sculpting olovka za obrve u nijansi Deep Brown - za razliku od prethodne olovke, ova mi se nije svidjela jer je pretamna za moje obrve, ali mi se nije baš svidjela niti formula jer je jako pigmentirana i obrve izgledaju preumjetno s njome. Koristila sam ju samo na mjestima gdje mi treba malo jače popunjavanje, ali ne preporučujem.

I to bi bilo sve što sam nedavno potrošila od dekorativne kozmetike, a što ste vi potrošili?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari