BEAUTY BABY KREMA

by - rujna 09, 2019

Nedavno sam gledajući kanal Ivane Panek primjetila koliko hvali Beauty Baby kremice, a pošto volim isprobavati nove stvari, odlučila sam kupiti jednu i isprobati ju te vidjeti hoće li se i meni svidjeti kao što se svidjela njoj. Koristim ju već neko vrijeme i sada vam donosim svoje dojmove, a ako vas zanimaju moji dojmovi, nastavite čitati!


Krema dolazi u mekanoj tubici veselih pastelnih boja te zapremnine 75 ml, s rokom trajanja od 12 mjeseci od otvaranja. Možete ju kupiti u Mulleru po cijeni od 10 kn. Većina informacija o proizvodu je na njemačkom, no sadrži i neke informacije na hrvatskom te možete pročitati da ova krema pruža zajamčenu zaštitu kože - za umirujuću njegu, ph-neutralna, za normalnu kožu. Na poleđini se nalazi sastav koji možete vidjeti na slici ispod.


Formula kremice je vrlo gusta, bogata i kremasta, bijele boje i ugodnog mirisa kakav imaju sve baby kreme, meni je okej, no nekome se vjerojatno neće svidjeti. Iako je jako gusta, nije teška na koži, no nije niti najlakša formula. Prilikom nanošenja potrebno je nanijeti vrlo malu količinu proizvoda, upravo zbog te bogate formula. Manja količina kreme se lijepo razmazuje i upija, a ukoliko pretjerate s količinom, teže će se razmazati i upiti te će ostaviti bijele tragove. Lagano matira kožu, a u isto vrijeme koža izgleda lijepo i zdravo te ju ostavlja mekom i glatkom. Jako lijepo njeguje i intenzivnije hidratizira kožu te pomaže da se koža nešto manje masti. Nije mi izazvala nikakve iritacije ili nepravilnosti na koži. U maloj količini odlična je i ispod šminke, jer uz to lagano matiranje pomaže da puder i ostala šminka ljepše sjedaju te pomaže u laganom produljenju trajnosti šminke te blago regulira izbijanje masnoće.


Ova kremica je oduševljenje - odlično odgovara mojoj koži, lijepo ju njeguje, blago regulira masnoću, izvrsno se ponaša ispod šminke te nije izazvala nikakve iritacije na koži. Vrlo pristupačna cijena još je jedan plus!

Jeste li isprobali Beauty Baby kremice? Koji proizvod vas je nedavno oduševio, a da niste imali visoka očekivanja?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari