BALEA TEINT PERFEKTION GLOW TONIK

by - srpnja 13, 2019

Tonici mi dugo vremena nisu bili niti malo zanimljivi niti sam ih baš puno koristila, no u zadnje vrijeme su mi se baš svidjeli jer sam vidjela učinak na mojoj koži, posebno LVLY tonik koji je dao predivan sjaj koži. Sličan tome, učinio mi se ovaj Balein tonik i odlučila sam ga isprobati. Kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!


Tonik dolazi u vrlo čvrstoj plastičnoj ambalaži s dobrim dozatorom te je ružičastog dizajna. U ambalaži se nalazi 200 ml proizvoda koji možete kupiti u DM-u po cijeni od 16 kn. Proizvod je veganski, a sastav možete vidjeti na slici ispod.

Balea navodi da je ovo superlagani tonik s ekstraktom kambuche i matche koji osvježava, pročišćuje i djae blistavost svim tipovima kože. Bez alkohola (etanola).

Tonik je, očekivano, tekućina i vrlo je vodenast, odnosno nema nikakvu gustoću ili nešto slično. Žućkaste je boje i i ntenzivnijeg mirisa. Vrlo je lagan na koži. Nanosim ga blazinicama. Pri nanošenje ne peče, no izbjegavam oči te nije izazvao nikakve iritacije na koži. Lagano osvježi kožu i pripremi ju za daljnju njegu. Ne isušuje kožu niti ju masti dodatno. Ipak, moram priznati da nisam primjetila nikakav poseban efekt na koži u vidu ičega što obećava, odnosno nisam primjetila da pročišćuje kožu niti joj daje sjaj.


Ovaj tonik mi je bio sasvim okej, no nisam primjetila nikakav poseban efekt na koži, osim što ju osvježi i pripremi za proizvode koji slijede. LVLY tonik, koji isto obećaje sjaj koži, mi je dao jako lijepi sjaj i glatku kožu i vjerujem da ću mu se vratiti.

Jeste li isprobali Balea Teint Perfektion Glow tonik? Koji je vaš omiljeni tonik?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari