FARMASI TEKUĆI MAT RUŽ// 03 NUDE ESSENCE

by - srpnja 15, 2019

Čula sam dosta podvojenih mišljenja o ovoj liniji tekućih ruževa te je želja za isprobavanjem bila jako velika iako nisam bila zadovoljna njihovom velvet mat linijom, kako formulom, tako niti čudnom nijansom, potpuno drukčijom nego što je prikazana online i u katalogu. Jesam li bila zadovoljna ovim ružem ili se razočaranje nastavilo, saznajte u nastavku posta!


Ruž dolazi u vrstoj i kvalitetnoj ambalaži, vrlo jednostavnog dizajna, odnosno na ambalaži je ispisan samo naziv brenda i na dnu ima naljepnicu s brojem nijanse, no sve ostale informacije, kao puni naziv nijanse, količina, sastav su ispisani na naljepnici koje služi i kao zaštita i to mi nije najomiljenije, no nije ništa strašno. U ambalaži se nalazi 4 ml proizvoda, s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja, a cijena mu je između 30 i 40 kn, ovisno o kampanji.


Aplikator je vrlo zanimljiv, poprilično plosnat, uzak i dugačak, po kutom. Kupi malo više proizvoda, ali lijepo i lako nanosi ruž te je vrlo precizan.


Ruž je srednje guste, kremaste i lagane formule. Ima intenzivniji miris, gotovo identičan kao i Maybelline Superstay Matte Ink tekućim ruževima i podsjeća me na kekse. Lako se nanosi i vrlo je pigmentiran te vam je potreban samo jedan nanos za potpunu prekrivenost usana. Brzo se suši potpuno mat te se ne preslikava. Iako je mat finiša, ne izgleda suho, ali lagano isušuje usne kao i ostali tekući ruževi. Lagan je na usnama, ali se minimalno osjeti da imate nešto na usnama. Trajnost mu je sasvim dobra, na usnama traje oko 4 sata, ali će se skinuti ako bilo što jedete ili pijete.


U ponudi postoje više nijansi, a ja sam odabrala nijansu 03 Nude Essence - tamniju smeđkasto nude nijansu, koja naginje toplijem podtonu. Moram priznati da sam očekivala svijetliju nijansu po slikama u katalogu, ali svejedno mi je lijepa.

Nedavno je Farmasi izbacio nekoliko novi nijansi ovih tekućih ruževa, namijenjenih isključivo Adriatic tržištu, a ja sam odabrala nijansu 203 Au Naturel - svijetliju ružičasto, mauve, nude nijansu, koja izgleda odlično na usnama i pristaje svakom looku, no moram priznati da se nijansa ponovno poprilično razlikuje od one iz kataloga, koja izgleda puno toplije, no i dalje mi se sviđa. Također, ne znam razlikuje li se tekstura ruža od nijanse do nijanse, ali ova je puno rjeđa i pomalo dugotrajnija od prethodno spomenute, ali i dalje mat, ne preslikava se i lijepo se pigmentirana.

Gore: 03 Nude Essence; dolje: 203 Au Naturel
I za kraj mogu reći da sam zadovoljna ovim ruževima i nijanse su mi jako lijepe, ali nisu moji najomiljeniji tekući ruževi, iako su lijepo pigmentirani i trajnost im je sasvim dobra. Mala zamjerka jer se nijanse u stvarnosti dosta razlikuju od nijansi prikazanih u katalogu. 

Jeste li isprobali Farmasi tekuće mat ruževe?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

2 komentari

  1. I ja koristim ove dvije nijanse nude i obe su mi odlične.Slažem se da nijedna nijansa ruža koje sam naručila u farmasiju nije ista kao u katalogu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno bi trebali poraditi na prikazu realističnih nijansi, kako Farmasi, tako i Avon.

      Izbriši