MIXA BALANCING CREAM - 24-SATNA LAGANA KREMA ZA RAVNOTEŽU KOŽE

by - lipnja 08, 2019

Kao što sam već sto puta prije navela, moja omiljena krema za lice je Mixa Hyalurogel Light jer divno hidratizira kožu, a usto je vrlo lagana. Posljednji put kada sam željela ponoviti kupnju moja krema bila je rasprodana te sam se odlučila za Balancing kremu koja mi se učinila vrlo zanimljivom, a kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!


Krema dolazi u čvrstoj tubici, prepoznatljivog Mixa dizajna. Čvrsto se zatvara i otvor je dobar te se krema lijepo dozira. Tubica dolazi u kutijici na kojoj se nalaze sve informacije o proizvodu, kao što je sastav te opis kreme što možete pročitati nešto niže. U tubici se nalazi 50 ml kreme, s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja, a možete ju kupiti u svim drogerijama po cijeni od 42,90 kn.




Krema je malo gušće teksture, bijele boje i gotovo neprimjetnog mirisa. Lako je maziva, brzo se upija, nije masna i ne ostavlja nikakav film na koži. Usprkos gustoj teksture, krema nije teška na licu, lijepo hidratizira, a ne masti dodatno moju masnu t zonu, već bih rekla da blago utječe na manje mašćenje kože. Poboljšava kožu - teksturu i nepravilnosti (naravno, uz dobar skincare) te mi nije izazvala nikakve iritacije ili nepravilnosti na koži. Odlična je i ispod šminke jer nije masna, lijepo sjeda na kožu i upija se te se šminka lijepo ponaša preko kreme.



Moram priznati da mi ova krema u početku baš i nije sjela, no s vremenom mi se jako svidjela i jako sam ju zavoljela. Tekstura je odlična i jako se lijepo ponaša na mojoj koži i koža ju jako voli. Sigurno ću ju ponovno kupiti!

Jeste li isprobali Mixa Balancing kremu? Koja je vaša omiljena krema za lice?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari