FAVORITI SVIBNJA 2019.

by - lipnja 01, 2019

Još jedan mjesec je iza nas i ljeto nam je sve bliže, iako se tijekom svibnja i nije tako činilo zbog promjenjivog vremena i moram priznati da sam nekoliko dana nosila čak i zimsku jaknu! Međutim, tijekom ovog mjeseca pronašla sam dosta dobrih proizvoda te sam prizivala lijepo vrijeme samotamljenjem koji je jedan od mojih mjesečnih favorita, a ako vas zanima kojih je preostalih četiri, nastavite čitati!



Lavozon mlijeko za samotamljenje - pošto se, zbog svoje vrlo svijetle puti ne sunčam (a i da sam željela, vrijeme to baš i nije dopuštalo) posegnula sam za proizvodima za samotamljenje. Ovo mlijeko pruža nešto jači efekt od Balea losiona za samotamljenje i potrebno je preciznije i bolje nanijeti proizvod te dobro pripremiti kožu jer se u protivnom čudno hvata, no ako ga dobro nanesete, izgleda odlično i imate lijepi preplanuli ten.

Beauty Baby krema - ovu kremu sam kupila na preporuku blogerice Ivane Panek i moram reći da sam se oduševila. Vrlo je gusta i potrebno je nanijeti jako malo proizvoda, no lijepo se upija i ostavlja lice matiranim. Jako lijepo njeguje kožu i ne izaziva nikakve nepravilnosti. Odlična je i samostalna, ali i ispod šminke te čini izvrstan primer!


Catrice HD Liquid Coverage puder u nijansi 030 Sand Beige - pošto sam koristila prethodno navedeno mlijeko za samotamljenje, bila sam poprilično tamna i trebao mi je tamniji puder i odlučila sam se za ovaj puder koji sam i prije koristila, samo u svijetlijoj nijansi i odličan je! Vrlo je tekuć i lagan, izgleda kao druga koža i lijepo prekriva, a trajnost mu je također jako dobra.

L'Oreal Paradise Extatic pomada u nijansi 104 Brunette - nakon što me maskara iz istoimene kolekcije oduševila, jako mi se svidjela i ova pomada za obrve. Malo je pigmentiranija stoga ju treba nanositi laganom rukom (kao i sve pomade) i jako lijepo oblikuje obrve i traje cijeli dan.

Essence Colour Boost Mad About Matte tekući mat ruž u nijansi 02 I Love You Me Neither - iako sam bila pomalo skeptična oko ovim ruževa, moram priznati da sam jako zadovoljna, pogotovo ovom nijansom koju nosim gotovo svakodnevno!

I to bi bili moji svibanjski favoriti, a koji su vaši?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari