ESSENCE THIS IS ME. RUŽEVI ZA USNE// 05 LEGENDARY, 09 SPECIAL, 10 NAUGHTY

by - lipnja 02, 2019

Nude ruževi moja su ogromna opsesija, imam ih mnogo i svaka nijansa je toliko lijepa i potrebna iako imam mnoštvo sličnih. Stoga je moje uzbuđenje, kada sam vidjela da je Essence izbacio cijelu liniju od dvadesetak nude nijansi za različite tonove kože, bilo ogromno! Kod mene su se našle tri nijanse o kojima danas pišem, a ako vas zanima više, nastavite čitati!


Pakiranje ruževa je predivno i moram priznati da dugo nisam vidjela ovakvo lijepo pakiranje ruževa. Metalik rose gold ambalaža s bijelim mat poklopcem. Toliko jednostavno, a toliko divno. Na dnu ruža nalazi se naljepnica u nijansi ruža s brojem i nijansom. Zaštićeni su malenom naljepnicom na kojoj se nalaze pojedine informacije o proizvodu, a svaka zaštita na proizvodima je za pohvalu. U ambalaži se nalazi 3.5 grama proizvoda, s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja. Možete ih kupiti u svim drogerijama po cijeni od 16, 90 kn.


Tekstura ruža je dovoljno čvrsta, a u isto vrijeme vrlo kremasta i lako maziva. Pigmentacija je odlična te lijepu pokrivenost dobijete u jednom nanosu, ali ako želite još više boje, ruževi se lako nadograđuju. Vrlo su lagani na usnama te se ne razlijevaju niti uvlače u linije usana. Finiš je polumat, no opet kremast, no nije sjajan. Trajnost je okej, posebno za ovakve kremaste ruževe - na usnama traju oko 3 sata ako ništa ne konzumirate, a u protivnom je trajnost nešto kraća, no meni to ne predstavlja problem jer se ruževi lako nanose i popravljaju. Ne isušuju. Formula ruževa je odlična i obožavam ih nositi svakodnevno!


Nijanse koje sam ja odabrala:
  • 05 Legendary - nešto tamnija, hladnija smeđa nude nijansa
  • 09 Special - nešto svijetlija, toplija nude nijansa
  • 10 Naughty - svijetlija ružičasto - breskvasta nijansa
Od gore prema dolje: 05 - Legendary, 09 - Special, 10 - Naughty

Za kraj mogu reći da sam jako zadovoljna ovim ruževima - formula je odlična za svakodnevnu uporabu, a izbor nijansi je predivan i vjerujem da će svatko pronaći svoju idealnu nude nijansu. Ruževe koristim gotovo pa svakodnevno i obožavam ih!

Jeste li isprobali Essence This is me. ruževe? Volite li više nude ruževe ili nosite boje?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

2 komentari

  1. Odlični su! Imam dvije nijanse 03 i 09, predivne su!! ��

    OdgovoriIzbriši