AFRODITA ALOE VERA HYDRA TONIK

by - lipnja 03, 2019

Afrodita Aloe Vera Hydra tonik vrlo je hvaljeni proizvod i mislim da ste svi već čuli za njega. Čula sam i ja, ali ga dugo vremena nikako nisam isprobala, niti sama ne znam, vjerojatno jer nisam bila jako zainteresirana za tonike. Ipak, tonike sam u zadnje vrijeme jako zavoljela i odlučila sam ga isprobati. Kakvi su moji dojmovi možete saznati u nastavku posta, a ako ste jedan od gomile koji je ovaj proizvod isprobao slobodne pišite svoje dojmove!


Ambalaža je vrlo čvrsta i kvalitetna, iako je plastična. Prozirna je, što volim jer uvijek mogu vidjeti koliko mi je proizvoda preostalo. Na poleđini se nalaze sve informacije o proizvodu, kao i sastav, koji možete vidjeti nešto niže. Navedeno je da je proizvod veganski, pH vrijednosti prilagođene koži, dermatološki testirano te bez silikona i parabena. Ono što mi fali je zaštita jer u ovo pakiranje ne možete znati kupujete li novi proizvod ili ga je netko prije vas dirao. U bočici se nalazi 100 ml tonika, a možete ga kupiti u svim drogerijama, a cijena mu je oko 30 kn.

Afrodita navodi slijedeće: "intenzivno hidratizira, hladi i stimulira regeneraciju kožnih stanica jer djeluje s iznimnom snagom hidratacije i svježine. Primjeren je u svakom trenutku za sve vrste kože, još posebice za suhu, nadraženu i od sunca pocrvenjelu kožu. Nanesite ga na očišćenu kožu te pustite da se upije."


Raspršivač je odličan i ispušta laganu i sitnu maglicu. Sam tonik je očekivano, vrlo vodena tekućina, zelenkaste boje. Brzo se upija te ne ostavlja nikakav film. Nije ljepljiv. Umiruje i osvježava kožu, no ne hladi. Iako je namijenjen više suhoj koži, nije mastio moju masnu t zonu što mi je odlično. Moram priznati da nisam primjetila da je hidratizirao kožu, što niti nisam očekivala, no vrlo je ugodan prema koži i nije isušivao. Nije izazvao nikakve iritacije na licu.

Za kraj mogu reći da mi je ovaj tonik sasvim dobar i lijepo je osvježio kožu te ju pripremio za nanošenje proizvoda koji slijede, no nije obavio nikakav spektakularan posao, što i nije baš očekivano od tonika.

Jeste li isprobali Afrodita Aloe Vera Hydra tonik? Koji je vaš omiljeni tonik?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari