AFRODITA KOPRIVA&PANTENOL ŠAMPON PROTIV PREKOMJERNOG ISPADANJA KOSE

by - lipnja 15, 2019

Afrodita litreni šampon od koprive i pantenola je šampon o kojemu sam čitala samo hvalospjeve i činio mi se kao idealne rješenje za moj problem brzog mašćenja kose, a omjer cijene i kvalitete je izvrstan! Ipak, bila sam malo skeptična oko ovoga proizvoda, no odlučila sam ga isprobati, a kakvi su moji dojmovi i je li ovaj šampon rješenje za moj problem, saznajte u nastavku posta!


Šampon dolazi u velikoj i prozirnoj boci kroz koju uvijek možete vidjeti koliko vam je proizvoda preostalo. Na prednjem dijelu boce nalazi se samo jedna veća naljepnica na kojoj se nalaze informacije o proizvodu, kao što je sastav koji možete vidjeti na slici ispod. Šampon je veganski. Pakiranje je pomalo glomazno i izrađeno od nešto mekše plastike pa lako ispada iz vlažnih ruku i prolijeva se. U ambalaži se nalazi 1 litra šampona, s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja, a možete ga kupiti u ponekim trgovinama mješovite robe (Interšpar i vjerujem, Konzum), nisam ga vidjela u drogerijama, a cijena mu je oko 20 kn.


Šampon je poprilično tekuć i zelene boje te intenzivnijeg mirisa koprive. Lijepo se pjeni i lagano ispire. Dobro i poprilično intenzivno čisti kosu i ostavlja ju škripavo čistom, no moram priznati da ju i dosta isuši i ostaje poprilično čudna i čupava, posebno na dijelu uz vlasište gdje ne stavljam regenerator ili masku za kosu. Ne bih rekla da utječe na mašćenje kose, i dalje ju perem svaki drugi dan pa bih radije izabrala neki nježniji šampon. Nisam primjetila da utječe na ispadanje moje kose, no moram priznati da mi kosa ne ispada jako.

Za kraj mogu reći da je ovaj šampon okej i opere kosu, no nije baš pretjerano drag jer i dalje moram kosu prati često kao i inače, a usto je dosta isušujuć. 

Jeste li isprobali Afrodita šampone?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

3 komentari

  1. Imam dugu obojano plavu kosu, a ovaj sampon koristim unazad 4 mjeseca, slozila bih se da malo isusuje kosu na mjestima gdje ne stavljam masku/regenerator ali moram priznati da je odlican sto se tice mascenja buduci da kada operem kosu naredna 3 dana mi kosa moze biti raspustena a 4. dan u rep i taj dan perem kosu sto je odlicna stvar za mene koja inace imam masnu kosu na tjemenu a suhu na vrhovima. Ja cu ga koristiti jos neko vrijeme da vidim hoce li ce susenje prestati.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kotistim ovaj sampon ima dve nedelje mogu reci da mi pomaze kod opadanje kose kako Sam pocela da kotistim kosa mi manje pada

    OdgovoriIzbriši