REVOLUTION ATOMIC RUŽ ZA USNE// MAKE IT RIGHT

by - lipnja 17, 2019

Ovaj ruž definitivno nije nešto što bih sama odabrala i kupila, no dobila sam ga u paketiću koji se ponekad može dobiti u Pink Pandi kada potrošite određeni iznos. Sjajna ljubičasta nijansa u običnom ružu daleko je izvan moje comfort zone nude ruževa, no kada ga već imam kod sebe, red je da ga isprobam. Ako vas zanimaju moji dojmovi, nastavite čitati!


Ruž dolazi u sjajnom crnom pakiranju, koje i nije baš pretjerano kvalitetno no funkcionira. U čepu se nalazi malena posudica s još ruža što bi vjerujem dobro došlo na korištenje ruža s kistićem. U ambalaži se nalazi 3.2 grama proizvoda s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja, a možete ga kupiti preko Pink Pande po cijeni od 15 kn. Nešto niže možete vidjeti sastav ruža koji se nalazi na naljepnici na čepu.



Ruž je nešto tvrđe teksture no lako se nanosi. Formula je dosta slična balzamu za usne - vrlo je lagan na usnama te je dosta kremast i slabo pigmentiran. Sjajnog je finiša. Hvata se za suhe dijelove na usnama ukoliko ih imate te se uvlači u linije usana. Trajnost je slaba, traje oko 2 sata. Treba paziti jer se ne setira, što bi bilo okej da se radi o nekoj nude nijansi, no za ovakvu tamniju, bold nijansu mi se to nikako ne sviđa.


Ruž sam dobila u nijansi Make It Right - neutralna tamnija ljubičasta nijansa, koja na usnama i nije jako tamna jer je slabo pigmentirana. U sebi ima sjajne čestice. 


Za kraj mogu reći da mi se ovaj ruž baš i nije svidio niti nijansom, niti formulom. Slabo je pigmentiran, trajnost mu baš i nije dobra te se čudno ponaša na usnama. Ja bih preskočila!

Jeste li isprobali Revolution ruževe za usne?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari