REVOLUTION FAST BASE STICK FOUNDATION// F1

by - svibnja 13, 2019

Pozdrav i dobrodošli u prvi dan Revolution tjedna! Ukoliko ne znate o čemu pričam, u prošlom postu sam spomenula da ću ovaj tjedan, od ponedjeljka do petka objaviti jedan post u kojemu ću recenzirati po jedan Revolution proizvod. Prvi dan posvećen je Revolution Fast Base puderu u sticku koji je njihov vrlo razvikan proizvod. Trebalo mi je dugo vremena da steknem konačne dojmove o ovom puderu, no napokon sam utvrdila što mislim i vrijeme je da vam to prenesem. Kakvi su moji dojmovi, saznajte u nastavku posta!


Puder dolazi u jako lijepom i kvalitetnom pakiranju, mat nude sa sjajnim rose gold detaljima. Puder je cruelty-free i veganski. Unutar sticka nalazi se 6.2 grama pudera, s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja, a možete ga kupiti u Pink Panda fizičkim trgovinama i preko njihove web stranice po cijeni od 60 kn. Na dnu se nalazi naljepnicama s imenom nijanse, a ja sam kupila najsvijetliju nijansu - F1. Moram pohvaliti jako širok spektar nijansi i vjerujem da će svatko pronaći svoju nijansu, bravo Revolution!


Puder je iznimno kremast, vrlo lako se blenda, a preferiram ga blendati spužvicom. Moram napomenuti da se poprilično brzo troši. Bolje sjeda i bolje se drži na primerima na vodenoj bazi. Daje srednje prekrivanje koje je nadogradivo na potpuno. Sjajnijeg je finiša što me pomalo iznenadilo jer sam uvijek za ovakve pudere očekivala mat finiš, no finiš je jako lijep. Puder se ne suši, već ostaje ljepljiv te ga je potrebno setirati jer se u protivnom prenosi. Proizvodi se preko pudera lijepo blendaju. Kod ovog pudera je potrebno jako dobro pripremiti kožu i što vam je koža u bolje stanju, puder će ljepše izgledati, jer se hvata za suhe dijelove i općenito ako vam je koža suha, čudno se nanosi, uvlači ili skida s nekih mjesta. Trajnost mu i nije baš najbolja, traje oko 4-5 sati pa blijedi i skida se, posebno s nosa, a na kraju dana gotovo pa u potpunosti nestane. Nije mi izazvao nikakve iritacije ili uzrokovao nepravilnosti.



Već sam spomenula vrlo širok izbor nijansi te sam ja odabrala najsvijetliju nijansu- F1. F1 je vrlo svijetla nijansa, neutralnog ka toplom podtonu i super mi je kada sam posebno blijeda, no mogla sam odabrati i malo tamniju nijansu.


Puder ima neke odlične karakteristike - vrlo je kremast, lijepo prekriva i ima lijep finiš, no trajnost, nesušenje te loše i čudno nanošenje ukoliko koža nije u apsolutno savršenom stanju mi smetaju i zbog toga mi puder i nije baš drag. Puder mi se baš i nije svidio, no mislim da bi bio dobar za konturiranje.

Jeste li isprobali Revolution Fast Base puder u sticku?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari