REVOLUTION CONCEAL&DEFINE KOREKTOR// C0.5

by - svibnja 14, 2019

Drugi dan Revolution tjedna donosi recenziju njihovog Conceal&Define korektora koji je vrlo hvaljen i razvikan te se navodi kao dupe za Tarte Shape Tape. Nisam isprobala Tarte korektor pa ne mogu usporediti, no mislim da je ta usporedba nastala prvenstveno zbog velikog aplikatora. No, da ne duljim, ukoliko vam zanimaju dojmovi o ovome korektoru, nastavite čitati!


Pakiranje je nešto manje, ali vrlo kvalitetno i jako lijepoga dizajna s metalik rose gold detaljima. Kao i ostali Revolution proizvodi odlično je zapakiran, odnosno zaštićen prozirnom folijom kako biste znali da proizvod nitko prije vas nije dirao. Sastav možete vidjeti ovdje. Korektor je veganski i cruelty free. Količina proizvoda koju dobijete u ambalaži je 4 grama, s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja, a možete ga kupiti preko Pink Panda web stranice te u njihovoj trgovini po cijeni od 49,99 kn.


Aplikator je, kao što sam već spomenula, jako velik, kupi dosta proizvoda i lako i brzo ga nanosi. Čini mi se da je ovaj ogromni aplikator postao veliki trend u proizvodnji korektora jer ga gotovo svaki novo lansirani korektor ima. Sasvim je dobar, no moram priznati da mi nije ništa posebniji od aplikatora uobičajene veličine.


Korektor je jako kremast i lagan na koži. Lako se blenda, no potrebno je malo brže raditi s njime jer se teže blenda nakon nekog vremena na koži. Jako je pigmentiran i daje lijepo prekrivanje, rekla bih srednje, nadogradivo na potpuno. Izgleda lijepo na koži i lagano ju zagladi te se gotovo pa uopće ne uvlači u fine linije ispod očiju. Mat je finiša, ali nije suh na koži niti isušuje okoloočno područje. Uz setiranje, traje na koži cijeli dan i ne skida se. Mala zamjerka je na nešto manju količinu proizvoda te samim time nešto brže trošenje.


Moram pohvaliti vrlo širok raspon nijansi koji ovaj korektor nudi. Ja sam odabrala najsvijetliju nijansu u ponudi - C 0.5 i malo sam pretjerala jer mi je ipak malo presvijetla i trebala sam otići malo tamnije. Kao što sam rekla nijansa je jako svijetla i poprilično ružičasta. Na slici iznad možete vidjeti samostalni swatch, a na slici ispod nalazi se usporedba s Catrice Liquid Camouflage korektorom u nijansi 10 Porcellain s lijeve strane i Maybelline Fit Me! korektorom u nijansi 05 s desne strane te možete vidjeti koliko je ovo svijetla nijansa. Zanemarite kako mi ruke izgledaju, izbila mi je nekakva alergijska reakcija.


Za kraj mogu reći da je ovaj korektor super, dobro prekriva, lijepo izgleda na koži, trajan je i ima odličan izbor nijansi, no nekako mi nije skroz sjeo i Fit Me! mi je i dalje, iz nekog razloga draži.

Jeste li isprobali Revolution Conceal&Define korektor? Koji je vaš omiljeni korektor?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari