L'OREAL PARADISE EXTATIC POMADA ZA OBRVE// 104 BRUNETTE

by - svibnja 11, 2019

U prošlom postu mogli ste čitati o L'Oreal Paradise Extatic maskari kojom sam oduševljena, a u današnjem postu pisat ću o pomadi za obrve iz Paradise Extatic linije proizvoda. Pomade za obrve moj su omiljeni proizvod za popunjavanje obrva, a kakvi su moji dojmovi o ovoj pomadi, saznajte u nastavku posta!

P.S. Slijedeći tjedan biti će Revolution tjedan te ću vam od ponedjeljka do petka, svaki dan objaviti jednu recenziju Revolution proizvoda! Jako sam uzbuđena zbog toga, a nadam se da će se i vama svidjeti!


Pomada dolazi u zanimljivom, potpuno plastičnom pakiranju rose gold boje i vrlo jednostavnog dizajna. Oblik pomade podsjeća me na Benefit pomadu za obrve. U donjem plastičnom dijelu nalazi se sama pomada - 3 grama proizvoda s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja. Dostupna je u svim drogerijama po cijeni od oko 90 kn. Sastav možete vidjeti na slici niže.



U gornjem, visokom dijelu, sjajnog finiša, nalazi se kistić. Kistić je nešto manji, no dobar. Vrlo je precizan i tanak te mislim da bi bio odličan i za nanošenje tuša za oči. Ipak ga ne koristim jer za obrve uvijek koristim isti kist koji mi je odličan.



Pomada je voskasto kremaste teksture te je poprilično pigmentirana. Preporučam nanošenje lakom rukom jer ćete tako postići ljepši i prirodniji izgled, kao i kod svih pomada, nitko ne želi neprirodne i umjetne obrve, zar ne? Osim lakom rukom, preporučam proizvod nanositi postepeno i pomadu za kist uzimati tapkanjem, a ne povlačenjem kista po proizvodu, također za prirodniji izgled. Ne sljepljuje obrve. Odlično popunjava obrve, no možete ih i crtati koristeći ovaj proizvod. Na obrvama traje cijeli dan te ne blijedi niti se razmazuje, no nije vodootporan i lako se skida sredstvima za skidanje šminke.


Ne znam koliko nijansi postoji u ponudi, no ja sam kupila nijansu 104 Brunette - tamnija smeđa nijansa neutralnog podtona i izgleda jako lijepo na obrvama.


Kao i maskara, ova pomada mi se također jako svidjela i koristim ju jako, jako često. Nijansa mi odlično odgovara, formula je dobra, a trajnost je izvrsna!

Jeste li isprobali L'Oreal Paradise Extatic pomadu za obrve? Što koristite za popunjavanje obrva?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari