NEW IN #15

by - svibnja 25, 2019

Vrijeme je za još jedan post s novitetima u mojoj kolekciji! Ponovno se radi o poprilično velikom postu, no što je - tu je. U vremenu koje slijedi planiram malo smanjiti kupnju dok se količina proizvoda koju imam kod sebe ne smanji, i to u obje kategorije - preparativi i dekorativi, a hoću li se uspjeti pridržavati ove odluke, vidjeti ćemo. Uglavnom, da ne duljim, ako vas zanima što sam to kupila tijekom proteklog vremena, nastavite čitati!



Za početak sam u DM-u kupila neke proizvode koji su mi bili potrebni. Kupila sam L'Angelica Cocco gel za tuširanje. L'Angelica gelovi za tuširanje su mi inače odlični, kremasti i divno mirišu. Kod mene se našlo i nekoliko Balea proizvoda - Aqua okoloočna krema, gel za umivanje i pjena za čišćenje lica s aloe verom, namijenjeni normalnoj do mješovitoj koži koje još moram isprobati. Kupila sam i Essence kistić za blendanje iz neke Essence limitirane zimske kolekcije čijeg imena se ne mogu sjetiti i odličan mi je za nanošenje mat sjenila preko cijeloga kapka ili potamljivanje vanjski rubova oka ili pregiba.


Kupila sam dosta make up proizvoda, dio zato što sam željela isprobati nove proizvode, a dio zato što sam imala promociju i kupila sam proizvode koji su mi trebali, ili sam znala da odlično funkcioniraju na mojoj koži. Wet'n'Wild Photofocus tekući puder u nijansi Soft Ivory,Maybelline Fit Me! korektor u nijansi 05 i Essence Bringten Up banana puder u nijansi 10 Bababanana provjereni su favoriti! Trebale su mi i nove trepavice, a nisam imala vremena naručiti s Ebaya, što inače radim, pa sam kupila Catrice LE Lash! Boom! Bang! umjetne trepavice u verziji CO2 Ka-Pow! i odlične su mi; malo su dramatičnije no predvino izgledaju na očima. Kupila sam i Maybelline Superstay 24h tekući puder u nijansi 03 True Ivory, čijom sam formulom bila zadovoljna, no stara nijansa koju sam proslijedila mi je bila pretamna, stoga sam sretna što su uveli novu nijansu koja mi savršeno odgovara. Naručila sam i Avon True Nourishing ulje za usne u nijansi Blossom koje trenutno isprobavam.


Jedno vrijeme su mi ruke bile užasno suhe, stoga sam kupila Neutrogena kremu za ruke bez mirisa koja mi se svidjela jer lijepo njeguje i brzo se upija, no nisam oduševljena jer mi i jeftinije kreme odlično odgovaraju. Pročitala sam mnoštvo pozitivnih komentara na Alverde Nutri-Care BB masku za kosu, no moram reći da mi se nikako nije svidjela. Potrošila sam cijelu vrećicu za jedno korištenje, čudno se upila, a hidrataciju koju je pružila mi jednostavno nije bila dovoljna.


Preslatkom ambalažom me privuklo ovo Essence My Glow Passion rumenilo koje još moram pošteno isprobati i napisati vam recenziju. Ova Essence mini rašpica je toliko preslatka, malena i praktična te se na vrhu nalazi mačka, a mačke obožavam i morala sam ju kupiti!


Garnier Botanic Therapy šampon za slabu kosu sklonu lomljenju je predobar, vrlo je kremast i predivno miriše, lijepo čisti kosu, nimalo ne isušuje i rekla bih da je blago njegujuć. S obzirom da jako volim prvi šampon sa slike, kupila sam i šampon i balzam za suhu kosu kojoj nedostaje mekoća, a i obožavam kokos. Moram priznati da nisam sigurna kako će mi odgovarati s obzirom da su namijenjeni suhoj kosi, no vidjet ću kada ih isprobam.


S obzirom da jako volim sjaj koji mi daje LVLY tonik, odlučila sam isprobati Balea Teint Perfektion Glow tonik koji trenutno isprobavam. Kupila sam i ogromno pakiranje Garnier micelarne vode za osjetljivu kožu koja mi je odlična, a i ovo veliko pakiranje super dođe jer će vam dugo potrajati. Kupila sam i Balea Intensiv balzam za usne koji mi je okej, malo je tvrđi i nije mastan, no lijepo njeguje usne. Odličan mi je i za korištenje ispod ruževa jer, kao što sam već rekla, nije nimalo mastan i lagan je na usnama. Jako volim klasične Garnier sheet maske te sam kupila i neke novitete koje su dobili, a koje ću testirati - Garnier Moisture+Smoothness maska za oči u maramici i Vitamin C Shot sheet masku koji sami miksate.


Malo sam pretjerala s kupovinom lakova za nokte - kupila sam nešto lakova koji izlaze iz asortimana te je Muller imao 2+1 akciju na Essence lakove za nokte pa sam se i ovdje počastila. U mojoj kolekciji našli su se Essence The Gel Nailpolish u nijansama 09 #lucky i 108 Call Me Kylie koji sam proslijedila maminoj kolegici koja jako voli smeđe lakove za nokte te Essence Shine Last&Go! u nijansama 14 Do you speak love?, 18 Hakuna Matata, 22 I believe, 06 Frosted Kiss, 43 I'll Cover you i 33 Wild White Ways. Zadovoljna sam i starom i novom formulom, te ih jako volim, iako im trajnost i nije baš najbolja. Novo pakiranje je okruglasto i preslatko.


Na slici iznad možete vidjeti nekoliko stvari koje sam kupila prilikom jednog posjeta DM-u. Jako me zainteresirao Catrice HD Active Performance primer te sam ga kupila i temeljito ga testiram. Prijateljica mi je preporučila Balea Professional Oil Repair Intensiv turban masku za kosu te sam ju i ja odlučila isprobati, no još uvijek to nisam napravila jer mi se čini da je za ovo potrebno puno vremena koje mi se trenutno baš i ne da odvojiti za ovu masku. Kupila sam i Balea Urea kremu za ruke za koju sam čula brojne preporuke, a imala sam jako suhe ruke. Krema mi je okej, no nekada me zna poprilično peći.


Farmasi je prilikom Dana žena imao nekakvu posebnu ponudu gdje se za odličnu i vrlo pristupačnu cijenu moglo kupiti Farmasi Reina parfem i losion. Pakiranje je predivno i ugodno miriše, no nisam baš puno isprobala ove proizvode.


Kupila sam još nekoliko Farmasi stvarčica. Farmasi Dr.C.Tuna Tea Tree krema za lice me poprilično zainteresirala te sam ju naručila. Tekstura mi se sviđa, ali ju trebam koristiti još neko vrijeme kako bih mogla vidjeti kakav učinak ima na mojoj koži. Ono što mi se nikako ne sviđa je vrlo intenzivan i meni neugodan miris, no s vremenom se blago navikavam na njega. Već neko vrijeme sam htjela kupiti neko narančasto rumenilo i Farmasi Tender Blush On rumenilo u nijansi 09 Peach Blossom mi se učinilo jako lijepo. Isprobala sam ga nekoliko puta i sviđa mi se, a mislim da će posebno lijepo izgledati u ljetnim brončanim lookovima. Iako nisam bila zadovoljna Velvet Matte verzijom ruževa, ipak sam odlučila dati šansu Farmasi tekućim mat ruževima, a izbor je pao na nijansu 03 Nude Essence. Nijansa je jako lijepo, ali više jesenska jer je tamnija nego što sam mislila da će biti.


Ponovila sam kupnju dva favorita - Garnier Fructis Aloe Hydra Bomb regenerator koji odlično njeguje kosu, zagladi ju i nije mastan te Mixa Hyalurogel Light kremu za lice koja je jako lagana, brzo se upija i lijepo razmazuje, odlično hidratizira kožu i super je ispod šminke. Kod mene se našao i Nature Box regenerator sa 100% hladno prešanim kokosovim uljem jer me Nature Box kao brend jako zainteresirao, a volim kokos i veselim se isprobavanju.


Ponovno sam kupila nešto dekorative. Iako sam bila razočarana onom kričavo ružičastom verzijom, kupila sam Body&Soul svijetloružičastu spužvicu za make up koja mi je poprilično dobra. Lijepo naraste, mekana je (iako nije najmekša koju sam ikada isprobala), lijepo blenda proizvode i ne upija previše proizvoda. Pošto sam bila zadovoljna tekućim puderom i puderom u kamenu, a u drogerije je stigla nijansa koja mi odgovara, kupila sam Wet'n'Wild Photofocus korektor u nijansi Fair Light i trenutno ga isprobavam. Zainteresiralo me Essence Peel Off ljepilo za trepavice, no još ga nisam isprobala te sam uzela još jedan Maybelline Superstay Matte Ink tekući mat ruž za usne u nijansi 130 Self-Starter koja je malo tamnija nego što sam mislila da će biti, no i dalje mi je jako lijepa. Essence Good Vibes Good Memories kolekcija bila je predivna, sigurno jedna od najljepših kolekcija i morala sam kupiti rumenilo koje je fenomenalno-tekstura je odlična, a nijansa predivna. Ako ga još negdje ulovite, svakako ga pogledajte!


DM je nedavno imao 1+1 gratis akciju i morala sam ju iskoristiti i kupiti nekoliko stvarčica - Dove dezodoranse i gelove za tuširanje te Elseve maske za kosu. Nisam isprobala sve sa slike, ali sam poprilično zadovoljna onime što sam isprobala.


Kupila sam Melem jer ga volim imati kod sebe i koristiti kada mi je potreban. Sjajila inače rijetko koristim i nisam njihova ljubiteljica, no Essence Plumping Nude sjajilo u nijansi 01 XXL Charm koje je prekrasno i koristim ga dosta često. U Osijeku se obnavljao DM na Sjenjaku te su za otvorenje imali različite ponude i na poklon sam dobila L'Orealovu četku za kosu koja će mi super doći.


Trebala mi je nova umivalica, a za ovu sam čula dosta dobre komentare te sam ju kupila, a riječ je o Balea balzamu za čišćenje lica sa smeđim šećerom i chiom. Miriše predivno, sviđa mi se pakiranje i tekstura je jako zanimljiva i kremasta. Balea ulje za čišćenje lica je provjereni favorit koji svida apsolutno svu šminku i odličan je prema koži te ju ne masti niti izaziva nepravilnosti. Jako mi se sviđa što nije tako mastan te je više tekuć. Zbog preslatkog pakiranja kod mene se našla i Balea Happy Macarons sheet maska s borovnicom koju sam isprobala i poprilično sam zadovoljna. Maska je odlične veličine, plave boje i lijepo prijanja na koži te pruža odličnu, ali malo kratkotrajniju hidrataciju. Možete vidjeti da jako volim Balea, tako da na slici imam još jedan Balea proizvod - Magic Summer losion za samotamljenje. Bijele je boje, lagano hidratizira i lijepo se upija te na koži postepeno razvija lijep, osunčani, topli ten.


Povodom Dana žena obavila sam kupnju u Pink Panda trgovini i prešla određeni iznos i dobila njihov paketić za Dan žena, no vidim da se takvi paketići često dijele. U paketiću se nalaze Mayani rašpica za nokte i pinceta koje još nisam isprobala. Revolution Atomic ruž za usne u nijansi Make It Right koji mi se nije nimalo svidio, niti nijansom, niti formulom. Montagne Jeunesse Passion/ Lemon Zest peel off maska za lice bila mi je okej, lijepo je osvježila kožu, no ništa posebno nije učinila. Revolution Re-Loaded paleta sjenila u verziji Velvet Rose je najbolja stvar iz ove vrećice i odlična je! Nijanse su prekrasne i baš moj đir, a tekstura im je također odlična, vrlo su mekana i iznimno pigmentirana.


La Croa Argan&Keratin Repair maska za kosu je odlična; ponovno sam kupila ovo malo pakiranje, a planiram kupiti i full size verziju. Tesktura je odlična, prekrasno njeguje i zagladi kosu i ostavlja ju iznimno nahranjenom, mekanom, svilenkastom i lepršavom. Balea Sparkle&Shine peel off maska za lice jedna je od boljih i meni najdražih peel off maski. Sjajna je i jako zanimljiva, lijepo se skida, malo je jača i jako lijepo osvježi i zagladi kožu. Essence You Better Work! puder u kamenu jedan je od noviteta u Essence asortimanu i još uvijek ga isprobavam. Za vrlo pristupačnih 5 kn sam kupila Essence Get You Glitter On! glitter u nijansi 01 Star Child - srebrne zvijezdice različitih veličina, koje nisu nešto što ću često koristiti, no zgodan su dodatak za neke lookove, maskiranje ili uređenje noktiju. Catrice Eyeconista maskara mi je okej, no rekla bih da je prirodnija, lijepo produlji trepavice i da im nešto volumena. S vremenom, kada se malo posušila mi je bolja jer daje više volumena.


Na slici iznad možete vidjeti ulov iz Pink Pande uz koji sam dobila paketić za Dan žena. Kupila sam Revolution By Petra paletu sjenila koja me duže vremena mamila s Instagrama, iako iskreno nemam pojma tko je Petra. Ima vrlo velik izbor nijansi koji ćete uskoro vidjeti u zasebnom postu. Lovely Sweet Kissing HD puder u prahu kupila sam jer sam željela isprobati još nešto od brenda Lovely, jer je bronzer odličan i obožavam ga. Puderom sam zadovoljna i sviđa mi se kako izgleda na koži. Posljednja stvar na slici je I Heart Revolution fiksator s vanilijom i kokosom koji sam kupila prvenstveno zbog velike ljubavi prema  kokosu i okej mi je, no moram priznati da mi za sada nije ništa spektakularno.


Nakon nekog vremena, ponovno sam naručila nekoliko stvarčica iz Avona. Avon Pore&Shine Control maska za lice je jedan od mojih favorita. Nešto je jača maska i odlično čisti moju mještovitu kožu sklonu nepravilnostima, no obavezna je hidratacija nakon jer je maska poprilično intenzivna. Avon Care losion za tijelo s uljem kokosa još nisam isprobala, no mislim da će mi biti okej, jer su mi krema za ruke i univerzalna krema iz iste linije odlične. Novitet u katalogu je Avon True Flawless Ultramatte puder, a ja sam naručila testere dvije nijanse. Nedavno sam ih posvetila zaseban post u kojemu sam prenijela svoje dojmove- nijanse mi se sviđaju, puder je dobar i nešto prirodniji.


Ponovno sam kupila ovaj maxi format Garnier micelarne vode za osjetljivu kožu koja mi je super i već sam ju spominjala baš u ovome postu. Ponovila sam kupnju i Ulola serum za problematičnu kožu koja je moj favorit i najbolje odgovara mojoj koži i ima najbolje djelovanje na nepravilnosti. O Balea Feel Well čarapicama za stopala čula sam odlične stvari i tvrdnje da djeluje na tvrdu kožu stopala koje se riješava. Dugo sam ju tražila i napokon sam ju pronašla na DM-u te sam ju morala kupiti, no nikako da se nagovorim na isprobavanje, no veselim se i baš me zanima kako će djelovati na moju tvrđu kožu stopala.


Na posljednoj slici nalazi se make up hrpica koja je većinom kupljena na Bipa vikend akciji na dekorativu, osim Catrice Kaviar Gauche puder u kamenu koji me kupio predivnom ambalažom i cvijetnim reljefom. Sam proizvod je jako lijep i sviđa mi se. Essence Prime+Studio primer sa crnom glinom i Essence I Need a Miracle maskaru moram još isprobati, a Essence Colour Boost Mad About Matte u nijansi 02 I Love You Me Neither me jako ugodno iznenadio formulom, a svidjela mi se i nijansa. Kupila sam još jedan Essence proizvod, a riječ je o njihovoj Kayal olovci za oči u nijansi 26 Beach Bum jer mi se u posljednje vrijeme jako sviđaju jednostavna topla sjenila s plavom olovkom u waterlinu i ova olovka jako lijepo funkcionira, no voljela bih da je je malo trajnija.

I to bi bilo sve što sam kupila tijekom proteklog vremena, a što se novo našlo kod vas?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari