L'OREAL MAGIC SHAMPOO ŠAMPON ZA SUHO PRANJE KOSE// VEGETAL BOOST

by - svibnja 22, 2019

Već sam više puta spomenula da je šampon za suho pranje nešto bez čega ne želim biti ako ne moram. Također sam više puta spomenula i da je Batiste XXL Volume moj najdraži šampon za suho pranje. A kao što spominjem u gotovo svakome postu koji pišem, obožavam isprobati nove proizvode, tako da sam željela isprobati i nove L'Orealove šampone za suho pranje. Kakvi su moji dojmovi, saznate ćete ako nastavite čitati!


Pakiranje ovoga proizvoda je predivno, veselo i definitivno upečatljivo zbog tirkizne boje. U liniji postoji nekoliko vrsta, a ja sam odabrala Vegetal Boost koji krasi nekoliko zelenih listova. Unutar ambalaže nalazi se 200 ml proizvoda. Možete ga kupiti u svim drogerijama, a cijena mu je oko 30 kn. Raspršivač na ambalaži je odličan i lijepo raspršuje proizvod.

Na poleđini se nalazi mnoštvo informacija o proizvodu te možete pročitati da proizvođač tvrdi da proizvod ne ostavlja vidljive bijele tragove. Čarobno rješenje koje osvježava kosu između dva pranja. Kosa trenutno izgleda čisto i svježe s više volumena. Također možete vidjeti i sastav proizvoda koji se nalazi na slici ispod.

Proizvod ima vrlo ugodan i svjež, malo jači miris, no nikako nije zagušljiv. Uistinu ne ostavlja bijele tragove na kosi što mi jako iznenadilo, osim ako ga ne dozirate nekoliko milimetara od kose, što nema potrebe, no bila sam fascinirana i morala sam isprobati. Ne matira kosu. Lagano osvježi i minimalno odmasti kosu te daje slabi volumen.


Iako ovaj suhi šampon privlači svojom ambalažom, nije me pretjerano oduševio. Obavi on svoj posao, no nekako mi je slab, preferiram jači efekt, odmašćivanje i volumen, a ovaj mi je ipak nedovoljan. 

Jeste li isprobali L'Oreal šampone za suho pranje kose? Koristite li ih i koji vam je najdraži?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari