L'OREAL PARADISE EXTATIC MASKARA

by - svibnja 08, 2019

Postoji li osoba koja nije čula za L'orel Paradise Extatic/ Lash Paradise maskaru, a prati i voli kozmetiku? Mislim da ne postoji. Čula sam za nju, ali ju dugo vremena nisam isprobala i onda sam ju odlučila isprobati i žalim što to nisam učinila ranije. Iako u ovom uvodu već otkrivate moje mišljenje i ljubav prema maskari ste mogli vidjeti u favoritima ožujka, svejedno se nadam da će vam se svidjeti ovaj post. Stoga, nastavite čitati ukoliko vas zanima više detalja!



Maskara dolazi u kutijici rose gold boje s mnoštvom informacija o proizvodu koje možete vidjeti na slici iznad, a naveden je i sastav koji možete vidjeti nešto niže. Sa strane se nalazi slika maskare koja izgleda jednako kao i sama bočica maskare. Bočica je krasna, također rose gold boje, na kojoj se izmjenjuju sjajni i mat detalji. Dizajn, kao i ime maskare, razlikuje se za američko i europsko tržište, i iako mi je i ova ambalaža predivna, moram priznati da mi je američka verzija ljepša. Unutar ambalaže nalazi se 6.4 ml proizvoda s rokom trajanja od 6 mjeseci nakon otvaranja. Cijena joj je 100 kuna, a možete ju kupiti u svim drogerijama.




Aplikator je dosta standardan i sintetički i moram priznati da mi ovakvi aplikatori baš i nisu najdraži, no kod ove maskare odlično funkcionira jer lijepo nanosi maskaru i obuhvati sve trepavice iako kupi malo više proizvoda koji se lako skine.


Formula maskare je nešto gušća i intenzivno je crna. Odlična mi je od prvoga korištenja, ali super funkcionira i kada se malo posuši. Predivno produlji trepavice i da im lijepi volumen; trepavice s ovom maskarom izgledaju nevjerojatno dobro! Nije nimalo clumpy, odnosno ne sljepljuje trepavice. Brzo se suši na trepavicama i nije nimalo mokra, što volim. Dugotrajna je, odnosno na trepavicama traje apsolutno cijeli dan, ne blijedi, ne trusi se niti preslikava. Malo se teže skida, no može se skinuti i micelarnom vodom, iako ja preferiram ulje. Ono što smatram manjim nedostatkom ove maskare jest da se malo brže troši i potrošena za otprilike mjesec i pol dana, što mi se inače ne događam te sam rijetko kada potrošila maskaru, već sam ih se riješila jer su dugo bile otvorene.


Iako se ova maskara nešto brže troši, moram priznati da mi je ova maskara odlična! Trepavicama daje nevjerojatnu duljinu i lijep volumen i trepavice izgledaju predivno. Ova maskara je ljubav i trenutno najdraža maskara koju sam ikada isprobala!

Jeste li isprobali L'Oreal Paradise Extatic maskaru? Koja je vaša omiljena maskara?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari