I ❤ REVOLUTION ROSE GOLD GLOW HIGHLIGHTER DUO

by - svibnja 20, 2019

Čokolada i highlighter, postoji li čudniji, ali savršeniji spoj?! Upravo takav spoj nudi I Heart Revolution Rose Gold Glow highlighter duo koji je ušetao u moju kolekciju prvenstveno zbog ovog predivnog pakiranja, ali i velike ljubavi prema highlighterima! Kakvi su moji dojmovi o ovoj ljepoti, saznajte u nastavku posta!



Ambalaža higlightera je, kao što sam već rekla, predivna! Nude s metalik rose gold 3D aplikacijom kapajuće čokolade. Kvaliteta je također odlična i čvrsta i sigurna sam da se neće raspasti te se pri zatvaranju čuje onaj klik. Upakirana je u simpatičnu kutijicu sa svim informacijama o proizvodu, kao što je i sastav koji možete vidjeti na slici ispod, ali i sličicom nijansi. Proizvod je cruelty free i veganski. Količina proizvoda koja se nalazi usred ambalaže je ukupno 11 grama, 6.4 grama zlatnog i 4.8 grama ružičastog highlightera, s rokom trajanja od 12 mjeseci nakog otvaranja. Možete ju kupiti preko Pink Panda web shopa i fizičke trgovine po cijeni od 70 kn.



Kada otvorite ambalažu možete vidjeli lijepo i poveće zrcalo što je uvijek korisno i dobro došlo. Ima dva pana, jedan veći, zlatni i jedan manji, ružičasti. Highlightere također krasi reljef kapajuće čokolade što je skroz simpatično.




Highlighteri su pomalo suše i tvrđe baked formule te se truse. Jako su pigmentirani. Lijepo se stapaju s kožom, intenzivniji su i daju onaj mokri izgled, sjaj iznutra, ali lagano naglašavaju teksturu kože ukoliko pretjerate. Nemaju nikakve šljokice ili veće sjajne čestice. Zbog formule i visoke pigmentacije preporučam highlighter nanositi fan kistom jer mi tako ljepše izgleda. Trajnost je odlična - na licu traju oko 8 sati, no nakon otprilike 5 sati nošenja počinje vrlo lagano blijediti. Prekrasne izgledaju i kao sjenila zbog metalik finiša koji se postiže zbijenijih kistovima ili mokrom tehnikom. Nije mi izazvao nikakve iritacije na koži.

Kao što sam već spomenula, proizvod sadrži dvije nijanse, jednu lijepo zlatnju, koja nije nimalo žuta i rose gold, ružičastu nijansu. Nijanse su svijetlije, no nisu jako svijetle, iako lijepo izgledaju na mojoj svijetloj puti, u čemu pomaže lakša ruka i fan, lepezasti kistić. Swatcheve možete vidjeti na slikama ispod.



Za kraj mogu reći da sam jako zadovoljna ovim proizvodom - nijanse su predivne, kao i izgled na koži, daju predivan sjaj te im je trajnost odlična. Prekrasna ambalaža je dodatan plus!

Jeste li isprobali I Heart Revolution Rose Gold Glow highlighter duo? Koji je vaš omiljeni highlighter?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari