ESSENCE MELTED CHROME MONO SJENILO// 02 IRONIC

by - svibnja 04, 2019

Kada je Essence u svoju kolekciju uveo ova, sad već famozna sjenila, nastala je prava pomama za njima i bili su hvaljeni sa svih strana. Naravno da niti ja nisam mogla odoljeti te se našao u mojoj kolekciji. Pošteno sam ga isprobala i spremila vam recenziju, stoga, ako vas zanimaju moji dojmovi, nastavite čitati. 


Sjenilo dolazi u malenoj, plastičnoj, ali poprilično čvrstoj ambalaža vrlo minimalističkog dizajna koji se meni jako sviđa. Prilikom zatvaranja možete čuti klik što znači da se sjenilo neće lako otvoriti. Unutar ambalaže nalazi se 2 grama proizvoda s rokom trajanja od 6 mjeseci nakon otvaranja. Možete ga kupiti u svim drogerijama po cijeni od 25, 90 kn.

SASTAV: DIMETHICONE, MICA, C30-45 ALKYL CETEARYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX, CYCLOPENTASILOXANE, SILICA, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, DIMETHICONOL, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, GLYCERYL CAPRYLATE, PROPYLENE CARBONATE, GLYCERYL UNDECYLENATE, AQUA (WATER), BENZYL ALCOHOL, DEHYDROACETIC ACID, CI 77000 (ALUMINUM POWDER), CI 77491 (IRON OXIDES)


Sjenilo ima lijepi lagani reljef. Vrlo je mekano i gotovo kremasto, prst propada kroz njega i možete ga popicati. Tekstura je vrlo zanimljiva i neuobičajena te ovakvu teksturu do sada nisam isprobala. Iznimno je pigmentirano, metalik finiša (kao što mu i samo ime kaže) sa sitnim sjajnim česticama. Trebalo mi je malo vremena da naučim kako raditi s ovim sjenilima. Nanošenjem suhim kistom nije ostavljao gotovo nikakav efekt, prstima ide malo bolje, no nisam bila oduševljena, ali se nanošenje mokrim kistićem na mokru podlogu pokazalo idealno i efekt koji je ostavio je izgledao čaroban. Preporučam nanositi pomalo i nadograđivati jer ukoliko pretjerate, može se nakupljati u pregibu. Smatram da vam je, ukoliko imate masne kapke potrebna dobra baza. Na mojim kapcima traje cijeli dan, bez preslikavanja i bez blijeđenja. Nije mi izazvo nikakve iritacije niti sam imala problema s uklanjanjem.


U Melted Chrome asortimanu postoji šest nijansi sjenila, a ja sam odabrala nijansu 02 Ironic. Nijansa je, kao i sve ostale u kolekciji, predivna! Teško ju je opisati, rekla bih da je nešto između brončane, smećkaste i boje staroga zlata.



Kao i većina ljudi koji su isprobali ova sjenila, oduševljena sam! Tekstura je toliko posebna, a efekt koji ostavlja je nestvaran i očima daje neku predivnu, novu dimenziju. Trebalo mi je malo vremena da naučim kako ih koristiti i dobiti maksimalan efekt i obožavam ga, glam look vam je zajamčen. Sigurno će se u mojoj kolekciji naći još nijansi!

Jeste li isprobali Essence Melted Chrome sjenila?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari