BALEA VERY BERRY NJEGUJUĆA PJENA ZA RUKE

by - svibnja 01, 2019

Prije dosta vremena sam vidjela da Balea u svojoj ponudi u Austriji i Njemačkoj ima pjene za ruke, no nikako nisam mogla dočekati da iste dođu i u Hrvatsku. Koncept pjene za ruku čini mi se skroz zanimljiv, stoga sam bila presretna kada sam vidjela da je napokon stigla u DM i prvom prilikom sam ju kupila. Kakvi su moji dojmovi o ovoj slatkici, saznajte u nastavku posta!

P.S. Ovo je 300-ti post na blogu! Vau!

Proizvod dolazi u čvrstoj bočici pod tlakom i preslatkim dizajnom s bobičastim voćem- borovnicama, malinama, kupinama i nekoliko listića. Unutar ambalaže nalazi se 100 ml proizvoda, a cijena je 9, 90 kn. Proizvod je veganski, te proizvođač navodi da sadrži aloe veru te da je mirisa bobičastog voća.

Pjena je vrlo lagana i prozračna te intenzivnijeg ugodnog mirisa, upravo bobičastog voća koje proizvođač i spominje. Lijepo se nanosi i brzo upija, ali je potrebno vrlo malo pjene jer ju je u protivnom teško razmazati, ne upija se dobro i ostavlja bijele tragove. Nije masna niti ostavlja ikakav film. Lijepo njeguje kožu ruku, iako nije nešto intenzivno hranjiva.


Moram priznati da mi se ova pjena jako sviđa- lijepo njeguje ruke, nije masna, brzo se upija te je vrlo ugodnog mirisa i skroz je zanimljiva za nanošenje. 

Jeste li isprobali Balea Very Berry pjenu za ruke?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari