CATRICE KAVIAR GAUCHE BLOTTING PUDER// C01 LE PARFAIT AMOUR

by - travnja 29, 2019

Catrice je nedavno izbacio novu limitiranu kolekciji u suradnji s njemačkom modnom kućom Kaviar Gauche i kolekcija izgleda predivno! Najviše su me zainteresirali rumenilo i highlighter duo (koji je, nažalost, bio rasprodan) i puder u kamenu koji sam uspjela uloviti i danas vam donosim brzinsku recenziju. Ako vas zanima kakvo je moje mišljenje je ovom puderu, nastavite čitati!


Pakiranje je prekrasno i moram priznati da me upravo ono privuklo na kupnju ovoga proizvoda. Jednostavnost i zlatni detalji s ovim predivnim otiskom cvijeća su predivni! Malo mi je žao jer taj otisak nestaje prilikom korištenja proizvoda, što sam i očekivala. Pakiranje je plastično i maleno te mi se čini više kao pakiranje mono sjenila. Količina koju dobijete je 4 grama s rokom trajanja od 36 mjeseci nakon otvaranja, a možete ga kupiti samo u Mulleru (zasada, ne znam hoće li stići i u ostale drogerije) po cijeni od 28 kn. Sastav nije naveden na poleđini ambalaže, no možete ga vidjeti ovdje.



Tekstura pudera je malo tvrđa i suša te se slabije kupi na kist. Slabije je pigmentirano i lagano na licu ali i dalje dobro matira, a izgleda lijepo i prirodno na koži. Nije cakey niti se uvlači u  pore ili fine linije te ne naglašava suhe dijelove ukoliko ih imate. Nije brašnast niti ostavlja čudne bijele flekice. Ne posvjetljuje lice i podlogu, no ne znam kako se ponaša na fotografijama s blicem. Stapa se s podlogom i izgleda odlično. S ovim puderom se zasjajim nakon otprilike 4 sata (ovisi naravno i o tekućem puderu koji nosim) što je meni super. Ono što mi se jako svidjelo jest da se s ovim puderom lako popravi make up tijekom dana, lijepo sjedne na puder i ponovno matira lice, no ne kupi puder od ispod ili ostavlja čudne fleke. Nije mi izazvao nikakve iritacije ili nepravilnosti na licu.



Za kraj mogu reći samo da sam vrlo zadovoljna ovim puderom i zanima me postoji li ista formula u Catrice asortimanu jer mi se čini da će se brzo potrošiti zbog manje gramaže. Dizajn je predivan i nadam se da će Catrice izbaciti još ovakvih divnih kolekcija!

Jeste li isprobali nešto iz Catrice Kaviar Gauche kolekcije?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari