VICTORIA BEAUTY ELEMENTS DETOX MASKA OD BLATA NA BAZI ZELENOG ČAJA & JEU'DEMEURE AQUA MASK

by - travnja 13, 2019

Nedavno sam šetala Bipom i vidjela ove dvije maske koje su me poprilično zainteresirale i morala sam ih isprobati jer, ukoliko ne znate, obožavam skincare, maske za lice i isprobavanje novih maski za lice, kao i isprobavanje svakakvih ostalih novih proizvoda. Ako vas zanimaju kakvi su moji dojmovi o ovim maskama i kako su se ponašale na mojoj mješovitoj koži sklonoj nepravilnostima, nastavite čitati!



Victoria Beauty Elements Detox maska od blata na bazi zelenog čaja dolazi u nešto manjoj vrećici, iako je po količini proizvoda maska mogla biti i duplo manja. Unutar ambalaže nalazi se 10 ml proizvoda koji nije testiran na životinjama, a možete ga kupiti u Bipi po cijeni od 6,90 kn. Količina proizvoda dovoljna je za jedno korištenje. Na slici ispod možete vidjeti sastav proizvoda koji se nalazi na poleđini proizvoda.

Proizvođač navodi da ova maska poboljšava teksturu kože sklone nepravilnosti. Zeleni čaj je bogat antioksidansima koji se bore protiv slobodnih radikala, čuvaju kožu od vanjskih utjecaja te ubrzavaju njenu regeneraciju. Nakon korištenja koža postaje osjetno mekša i zaglađenija te poprima zdrav izgled.

Maska je poprilično gusta i kremasta, blagoga svježega mirisa i intenzivnije zelene boje. Lako se nanosi. Na koži se "suši", ali ne kao klasične maske gdje maske postaju suhe, već ostaje kremasta, ali se više ne lijepi po prstima. Prilikom sušenja nimalo ne zateže kožu. Lagano čisti kožu, osvježava ju te ostavlja mekom, glatkom i ljepšega, svježijega izgleda. Što se tiče tvrdnji o zaštiti od vanjskih utjecaja, ne mogu ništa tvrditi jer smatram da je za to potrebno duže korištenje. Nije mi izazvala nikakve iritacije, nepravilnosti ili mi isušila kožu. Kao zaključak mogu reći da mi je maska bila okej, no ništa posebno.



Jeu'Demeure Aqua maska dolazi u većoj vrećici, lijepog dizajna s kapljicama vode. Jednostavno i efektno. U vrećici se nalazi jedna maska, za jedno korištenje, odnosno 25 ml. Proizvedena je u Južnoj Koreji. Možete ju kupiti u Bipi (16, 90 kn) i u DM-u (19, 90 kn). Na slici ispod možete vidjeti sastav proizvoda.

Proizvođač navodi da je ova maska namijenjena intenzivnoj hidrataciji. Sadrži hijaluronsku kiselinu, beta glukan i aminokiseline što daje intenzivna hidratantna svojstva prikladna za kožu kojoj nedostaje vlaga.

Tkanina maske je vrlo tanka, gotovo prozirna i odlično prijanja na kožu. Blagog je i ugodnog mirisa. Na koži sam ju ostavila oko 20 minuta i nije postala suha. Pruža odličnu hidrataciju, no ne dugoročnu, kao niti ostale sheet maske. Osvježava kožu i ostavlja ju mekom i glatkom te koža izgleda baš svježe, plumpy i zdravo. Proizvod kojime je natopljena maramica se brzo upija u kožu i ostavlja ju lagano ljepljivom te je odlična i ispod šminke; ja sam ju koristila prije svoje promocije jer sam taj dan nosila malo više šminke cijeli dan i odlično je funkcionirala. Nije mi izazvala nikakve iritacije ili nepravilnosti. Maska mi se svidjela.


Jeu'Demeure Aqua maska mi se poprilično svidjela, dok me Victoria Beauty baš i nije oduševila.

Jeste li isprobali ove maske za lice?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari