BALEA AQUA HIDRATANTNA GEL-KREMA S EKSTRAKTOM MODRE ALGE, TERMALNOM VODOM I UV ZAŠTITOM

by - travnja 10, 2019

Iako je Mixa Hylurogel Light je moja najdraža hidratantna krema za lice jer lijepo hidratizira, a uz to je jako lagana na koži, no s vremena na vrijeme volim isprobati nešto novo, a ova Baleina Aqua krema mi se činila poprilično slična Mixa. U ovome postu ću recenzirati ovu kremicu i prenijeti vam svoje dojmove, a ako vas zanima više, nastavite čitati!


Krema dolazi u čvrstoj staklenoj ambalaži s plastičnim poklopcem na odvrtanje. Posudica je zapakirana u kutijici, koja je, kao i cijela Balea Aqua linija u plavima tonovima što mi se sviđa. Na kutijici se nalazi mnogo informacija o kremi, kao i sastav koji možete vidjeti nešto niže. Krema je veganska i namijenjena suhoj koži. Ono što mi se posebno sviđa je što se na kremici nalazi zaštitna folija kako biste znali da nitko prije vas nije dirao proizvod koji kupujete. Kremu, kao i ostale Balea proizvode možete kupiti u DM-u po cijeni od 24, 90 kn, a količina koju ćete dobiti je 50 ml.




Krema je blago plave boje, ugodnog i svježeg mirisa te lagane gel formule. Lijepo se razmazuje i brzo se upija te je potrebno nanijeti malo proizvoda. Odlična mi je i ispod šminke. Lagana je na licu i ne osjeti se da ste nešto nanijeli, nije ljepljiva te daje vrlo blagi sjaj koži. Lijepo hidratizira moju mješovitu kožu, a ne masti dodatno moju masnu t-zonu. Ipak, uzmite u obzir da nemam neke jako suhe dijelove na licu (rekla bih da mi je kože ponekad dehidrirana na nekim područjima) pa ne mogu reći bi li ova krema bila dovoljna suhoj koži. Nije mi izazvala nikakve iritacije ili nepravilnosti na licu.


Za kraj mogu reći da sam vrlo zadovoljna ovom kremom, vrlo je lagana i brzo se upija, a usto je dovoljno hidratantna za moju kožu, a super mi je i ispod šminke. 

Jeste li isprobali Balea Aqua kremu? 

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

4 komentari

  1. Nisam je probala ja imam kombiniran tip koze sa blagim crvenilom i osetljiva je na obrazima cesto se pojave tako neki pristici i slicno nema koje kreme nisam probala i baleine one vlazne sa aloe vera i na svaku kremu lose reagira lice ne znam vise koju kremu da koristim☹

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam takvih problema, pa vam ne bih znala pomoći. Možda da potražite pomoć neke stručne osobe? Nadam se da ćete pronaći nešto što vam odgovara😊🤞

      Izbriši
  2. Ja imam masnu kozu, da li ova gel krema odgovara masnom tipu koze s obzirom da ne sadrzi ulja i na bazi vode je?

    OdgovoriIzbriši