FAVORITI TRAVNJA 2018.

by - travnja 27, 2019

Još jedan mjesec je na samome kraju, a proljeće je u punome jeku. Moram priznati da sam jako uživala ovaj mjesec, u životu i svakodnevici, ali i u kozmetici (kao i svakoga mjeseca)! Tako sam vam, kao i uvijek, pripremila pet najvoljenijih proizvoda ovoga mjeseca, a ako vas zanimaju koji su to proizvodi, nastavite čitati!



Garnier Botanic Therapy šampon protiv ispadanja kose - odličan šampon; vrlo kremast, preugodnog mirisa i jako lijepo opere kosu no nimalo ne osušuje i rekla bih da je čak blago njegujuć prema kosi. Kosa mi je čista oko dva dana, što je za moju kosu koja se brzo masti standard. Jako volim ovaj šampon!

Ebelin piling blazinice s aktivnim ugljenom - super stvar koji ne koristim svakodnevno jer nemam potrebe za time. Odradi nekakav srednje jak piling, nije jako blag, no nije niti jako gruba i lijepo očisti kožu. Jako je čvrsta i velika što je također dobra stvar.

Mixa Balancing krema - još jedna odlična Mixina krema za lice.Nešto je gušća u odnosu na njihovu Hyalurogel kremu, ali jako lijepo hidratizira kožu, lijepo se nanosi i razmazuje te se brzo upija. Ne masti kožu dodatno već bih rekla da lijepo regulira masnoću na t zoni kao što joj samo ime kaže. Ipak, želim napomenuti da se moja t zona i dalje masti, ali manje za što je dijelom zaslužna ova krema, a dijelom i cjelokupna rutina njege lica.


Soph X Revolution paleta highlightera -prekrasan proizvod! Smatram da uz ovu paletu ne trebate kupiti niti jedan drugi highlighter jer ovdje imate sve što vam je potrebno, različite nijanse i podtonovi. Predivno su pigmentirani, lijepo se nanose i blendaju, izgledaju predivno i trajnost im je odlična!

Essence Plumping Nudes sjajilo za usne u nijansi01 XXL Charm - inače nisam baš ljubiteljica sjajilo, no u ovo sjajilo sam se zaljubila. Prekrasno je, tekstura mu je odlična i usne izgledaju divno! Super funkcionira preko svakog ruža. Nakon nekoliko vremena počinje lagano hladiti usne, no ne povećava ih.

I to bi bili moji travanjski favoriti, a koji su vaši?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari