FARMASI VFX PRO PRIMER

by - travnja 24, 2019

O Farmasi VFX Pro liniji proizvoda za lice čitala sam samo riječi hvale te je prvi proizvod koji sam odlučila isprobati primer. Proizvodi za lice su mi jako važni i dragi jer smatram da dobra baza u većini slučajeva garantira i dobar make up, a trajnost je također jedna od stavki koju tražim i volim u proizvodima. Jesam li zadovoljna ovim proizvodom i kakvi su moji dojmovi o njemu, saznajte u nastavku posta!


Primer dolazi u sjajnoj aluminijskoj tubici koja mi se jako sviđa jer je mekana i proizvod se jako lagano dozira i može se potrošiti u potpunosti. Čep na ambalaži je na odvrtanje. Primer dolazi u pripadajućoj kutijici na kojoj se nalaze svi detalji o primeru kao i sastav koji možete vidjeti nešto niže. Primer je oil-free i cruelty-free. Dizajn primera mi se jako sviđa, sjajna ambalaža s nekoliko tamnih detalja. Unutar tubice nalazi se 25 ml proizvoda s rokom trajanja od 12 mjeseci nakon otvaranja. Može se kupiti putem Farmasi kataloga; redovna cijena mu je 84 kune, no uvijek je na nekom popustu, što je odlično.


Farmasi kaže da VFX make up primer trenutno zaglađuje pore i sitne bore, briše nepravilnosti te čini kožu nježnom i glatkom. Savršeno priprema kožu za nanošenje šminke, idealan je za sve boje tena. Značajno pospješuje trajnost kompletnog make up-a.


Tekstura primer je vrlo gusta i silikonska, no opet nekako kremasta i lako maziva. Proziran je i ne utječe na boju tena, stoga će uistinu odgovarati svim tonovima kože. Ukoliko koristite silikonske primere, znate da se pri nanošenju znaju onako čudno runiti ukoliko ih povlačite prstima, a kod ovog primera mi se to ne događa već se vrlo lako nanosi. Zagladi kožu i lagano popuni pore i fine linije, ali ih ne zamaskira u potpunosti. Matira kožu, ali ne utječe značajno na lučenje sebuma kroz dan; i dalje sam se zasjajila nakon nekog vremena. Silikonski puderi (posebno Maybelline Superstay 24h) lijepo sjedaju na kožu nakon ovoga primera i lako se blendaju te im je trajnost malo duža. Za promociju sam se sama šminkala i na licu sam nosila kombinaciju ovog primera i Maybelline Superstay puder i koža mi je izgledala jako lijepo, i na slikama i uživo, uz ovaj primer je bila lagano blurana. Nije mi izazvao nikakve iritacije, nepravilnosti ili čepio pore, iako ga nosim često, no uvijek dobro očistim lice.


Za kraj mogu reći da sam poprilično zadovoljna ovim primerom i efektom koji daje mojoj koži. 

Jeste li isprobali Farmasi VFX Pro primer ili nešto drugo iz ove linije?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari