AVON TRUE FLAWLESS ULTRAMATTE PUDER// LIGHT IVORY&NUDE

by - travnja 22, 2019

Avon je nedavno izbacio nove pudere koji su me jako zainteresirali i željela sam ih isprobati, no s Avonovim puderima nikada nisam na sigurnome i nijanse su mi malo čudne stoga sam se za početak odlučila za testere. U ovome postu donosim vam svoje dojmove nakon dva dana korištenja ovih testera i swatcheve dvije nijanse koje sam naručila. Ako vas zanima više, nastavite čitati!

P.S. Sretan vam Uskrs! Nadam se da ste se lijepo proveli ili se još uvijek provodite te da ste se lijepo najeli!


Ne mogu previše govoriti o pakiranju, no po slici vidim da puder dolazi u tubici. U tubici se nalazi 30 ml pudera. Redovna cijena pudera je 75 kn, a trenutno je snižen na 50 kn (iako vjerojatno znate da su Avonovi proizvodi gotovo uvijek sniženi). Na slici ispod možete vidjeti sastav proizvoda.


Puder je vrlo lagan i kremast te se lako blenda. Suši se mat i ne preslikava se, no finiš mu nije u potpunosti mat, već je nekako polumat, satenski i izgleda lijepo i prirodno na koži. Daje srednje prekrivanje, ali nadogradivno. Ima malo izraženiji miris. Apliciram ga spužvicom i tako mi se više sviđa. Proizvodi se lijepo blendaju preko pudera. Ovaj puder je po mome mišljenju vrlo prirodan, iako lijepo prekriva. Moja masna t zona zamasti se nakon 3-4 sati, a nakon otprilike 6 sati počinje lagano blijediti i skidati se s nosa.

Kupila sam tester u dvije nijanse - Light Ivory i Nude. Nude je prva nijansa na slici s lijeve strane je Nude - svijetlija žućkasta nijansa, oksidira za otprilike pola nijanse te mi je tada mrvicu tamnija, a slijedeća na slici je Light Ivory - jako svijetla nijansa, neutralna k hladnijem podtonu, minimalno oksidira.

S lijeva na desno: Nude, Light Ivory
Za kraj mogu reći da mi se ovaj puder poprilično svidio, vrlo je lagan i rekla bih prirodniji puder jer izgleda jako lijepo na koži, no lijepo prekriva. Nijansa Light Ivory mi je odlična!

Jeste li isprobali Avon True Flawless Ultramatte puder?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari