ESSENCE COSMIC CUTIES GLITTER SWITCH TEKUĆI RUŽ// 02 DAZZLING PINK

by - travnja 06, 2019

Jednom prilikom dok sam listala Instragram, vidjela sam video na Essence profilu s ovim ruževima. Moram priznati da ovakvo nešto nije nijansa kakvu bi ja nosila na usnama, ovaj ruž je izgledao tako zanimljivo i čarobno da sam ga morala kupiti. Isprobala sam ga kod kuće i bio mi je skroz zanimljiv, no trebalo mi je dugo vremena da se odvažim, nosim ovaj ruž izvan kuće i pošteno ga istestiram. Bila sam hrabra, testirala sam ruž i sada vam donosim dojmove. Ako vas zanima više o ovome ružu, nastavite čitati!


Ruž dolazi u uskoj i duguljastoj prozirnoj ambalaži izrađenoj od čvrste plastike, s bijelim čepom i srebrnim detaljima. Iako još uvijek nisu, mislim da bi se ti detalji mogli izbrisati pogotovo ako ruž nosite u torbici ili često koristite. Sadrži 3 ml proizvoda s rokom trajanja od 18 mjeseci od otvaranja. Možete ga kupiti u Mulleru (u ostalim drogerijama ga nisam vidjela) po cijeni od 23,90 kn.

Sastav: ISODODECANE, CALCIUM ALUMINUM BOROSILICATE, KAOLIN, BUTYLENE/ETHYLENE/STYRENE COPOLYMER, ETHYLENE/PROPYLENE/STYRENE COPOLYMER, OCTYLDODECANOL, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, TOCOPHERYL ACETATE, TIN OXIDE, BHT, PHENOXYETHANOL, PARFUM (FRAGRANCE), HEXYL CINNAMAL, LINALOOL, CI 7749, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXID 

Aplikator je klasičnog oblika, koso i ravno rezan te kupi dosta proizvoda, koji maknem jer se loše nanosi s toliko proizvoda. No, to nije toliki problem, odstranite više i nanesete proizvod.



U Cosmic Cuties liniji ruževa postoje 4 nijanse (ako se ne varam), a ja sam odabrala nijansu 02 Dazzling Pink - crvena metalik nijansama u kojoj se sklapanjem usana pojavljuju ružičaste šljokice.

Ruž ima vrlo intenzivan slatkasti miris koji me podsjeća na onaj umjetni miris jagoda i malo mi smeta, no ne zadržava se na usnama. Formula je vrlo kremasta i malo rjeđa. Mat je finiša. Osjeti se na usnama i poprilično isušuje. Ponekad se malo neravnomjerno nanosi, no može se nadograđivati i popravljati tijekom dana. Sklapanjem usana trebale bi se pojaviti šljokice i one se stvarno pojavljuju (usne morate malo jače pristisnuti) i to mi je jako fascinantno i čarobno jer ne znam kako se to pojavljuje (iako moram priznati da nisam niti istraživala). Ipak, ponekad pri sklapanju usana ruž zna čudno pucati i micati se u nekim flekicama što mi se baš i ne sviđa. Šljokice će se skidati ako slučajno dotaknete usne zubima i završit će i na zubima. Što se tiče trajnosti, preživjet će piće, no neće i hranu (skida se s unutarnjašnjosti usana) te ne bih baš rekla da je pretjerano trajan, osim ako ništa ne jedete ili ne pijete.


Iako mi je efekt sa šljokicama koji ovaj ruž ostavlja te mi se nijansa jako sviđa, nisam baš zadovoljna ovim ružem jer malo isušuje, prilikom sklapanja usana se zna čudno odvojiti, nije pretjerano trajan te šljokice znaju završiti posvuda. 

Jeste li isprobali Essence Cosmic Cuties Glitter Switch ruž za usne ili imete želju isprobati ih?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari