CATRICE EYECONISTA MASKARA// 010 THE BEST OR NOTHING

by - travnja 08, 2019

Catrice je nedavno izbacio limitiranu kolekciju sa samo jednom maskarom za koja obećava spektakularne trepavice. Iako me inače ovakvi proizvodi baš i ne zainteresiraju, moram priznati da me ova maskara poprilično zainteresirala i morala sam ju isprobati. Ako vas zanimaju moji dojmovi, nastavite čitati!


Pakiranje je jako lijepo, sjajno i nude/ rose gold, jednostavnoga dizajna. Tubica je malo veća nego što sam navikla, no ne smeta. Unutar tubice nalazi se 11 ml proizvoda, s rokom trajanja od 6 mjeseci nakon otvaranja. Koliko sam vidjela, maskara je za sada dostupna samo u Mulleru, a cijena joj je 40 kn.

Catrice o ovoj maskari navodi slijedeće - volumen, dužina i definicija u jednoj ikonskoj maskari;s pecijalna četkica optički multiplicirane trepavice u sekundama; ne slijepljuje trepavice. Također obećavaju 180% više volumena.


Aplikator je poprilično neobičan, nešto manji i plastičan. U sredini s gornje strane, bockalice (ne znam kako bih drukčije nazvala ove aplikatore na apliktoru, malene šiljke) su kraće, dok su s obje strane nešto dulje. Kupi dosta proizvoda i preporučam odstraniti višak. Ipak, aplikator ne mojim trepavicama sasvim dobro funkcionira i zadovoljna sam njime.



Maskara je crna i poprilično kremasta. Nije mokra i brzo se suši na trepavicama. Odlično produlji trepavice i da im nešto volumena te ih minimalno slijepi. Na trepavicama traje cijeli dan, bez preslikavanja ili trušenja, čak i preko 10 sati. Nije teška za skidanje i lako se skida i micelarnom vodom. Kako izgleda na mojim trepavicama, možete vidjeti na slikama ispod.



Moje mišljenje o ovoj maskari jest da je ovo poprilično dobra maskara, odlično produlji trepavice i da im malo volumena (iako ja preferiram malo više volumena) te joj je trajnost izvrsna. Uz svu izvrsnost ove maskare, moram priznati da je mi L'Oreal Paradise Extatic maskara i dalje malo draža. 

Jeste li isprobali Catrice Eyeconista maskaru? 

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari