CATRICE BROW COLORIST MASKARA ZA OBRVE// 030 DARK

by - travnja 20, 2019

Obrve su nešto što uokviruje vaše lice i važno mi je da, kada se šminkam, lijepo izgledaju, a za to koristim pomade i gelove, odnosno maskare za obrve. Catrice je prije nekog vremena u svoj asortiman uključio Brow Colorist gelove za obrve koji su me jako zainteresirali te sam ih odlučila isprobati. Ako vas zanimaju moji dojmovi, nastavite čitati i saznajte u nastavku posta!



Gel za obrve dolazi u malenoj i čvrstoj ambalaži lijepoga dizajna u boji nijanse sa sjajnim bakrenima detaljima i čepom. Kvalitetno je izrađena. Sama ambalaža dolazi u košuljici istoga dizajna sa svim informacijama o proizvodu, kao što je sastav koji se nalazi na slici ispod. Unutar ambalaže nalazi se 3.8 ml s rokom trajanja od 6 mjeseci od otvaranja. Možete ga kupiti u svim drogerijama po cijeni od 30, 90 kn.


Aplikator je malen i sintetički te je širi na dnu i sužava se prema vrhu. Lijepo dozira proizvod.


Gel je kremast i nije jako gust. Ne sadrži vlakna već samo gel. Pošto moje obrve nisu baš idealne i volim ih popuniti, no ne crtam ih, ovaj gel mi nije dovoljan za stiliziranje mojih obrva. Koristim ga za pročešljavanje obrve nakon što ih popunim i naglašavanje dlačica u obrvama. Ovaj gel je odličan za tu svrhu jer uz pomoć aplikatora obuhvati svaku dlačicu obrva i naglasi ih te obrve izgledaju prirodno i bushy. Začešlja obrve, no ne ukruti ih u potpunosti i one će stajati na mjestu kako ste ih začešljali, ali ako ih počešljate prema gore, s vremenom će lagano padati - nakon 4-5 sati te vrlo lagano blijediti. Lako se nadograđuje i popravlja kroz dan. Ovaj gel tvrdi da će kroz neko vrijeme korištenja obojiti, odnosno potamniti vaš obrve, no to se kod mene nije dogodilo.

Mali trik koji sam vidjela kod James Charlesa jest da gelove za obrve (bez vlakana, naravno) možete koristiti na trepavicama kada želite postići onaj no make up make up look i ovo izgleda i odlično. 

U ponudi postoje tri nijanse, a ja sam odabrala najtamniju - 030 Dark. Dark nijansa je hladnija smeđa nijansa, no nije toliko jako tamna i mislim da crnke u ovoj liniji neće pronaći svoju idealnu nijansu, dok bi plavuše i brinete trebale biti zadovoljne (no najbolje je samostalno provjeriti nijansu).


Za kraj mogu reći da samo jako zadovoljna ovim gelom i koristim ga pri gotovo svakom popunjavanju obrva jer mi se jako sviđa efekt koji daje i taj prirodniji izgleda koji vraća mojim obrvama nakon popunjavanja, a nijansa mi je također super. 

Jeste li isprobali Catrice Brow Colorist maskaru za obrve? Koja je vaša omiljena maskara za obrve?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

2 komentari

  1. Dali mogu kupiti maskaru za obrve u cm

    OdgovoriIzbriši
  2. Nemamo CM u Hrvatskoj, pa ne znam, pretpostavljam da možete ukoliko drže Catrice kozmetiku.

    OdgovoriIzbriši