BALEA SOFT&CLEAR 3 U 1: PILING, KREMA ZA PRANJE I MASKA ZA LICE

by - travnja 03, 2019

Odlučila sam uzeti malenu pauzu od Eveline 3u1 gela za čišćenje lica i isprobati nešto novo te sam se odlučila za Balea 3 u 1 proizvod koji mi se čini poprilično sličan mom voljenom Evelinu. Prije nego počnem s recenzijom, želim reći da imam mješovitu kožu, sklonu nepravilnostima koja nije pretjerano osjetljiva. Ako vas zanimju moji dojmovi o ovome gelu, nastavite čitati!


Proizvod dolazi u mekanoj tubici veselog dizajna, tipičnog za Balea proizvode. Čep je vrlo čvrst i čujete klik kada ga zatvorite te se proizvod lako dozira. Na poleđini proizvoda se nalaze sve informacije o proizvodu, tako da s poleđine možete pročitati da se u tubici nalazi 150 ml proizvoda, da je formula veganska te vidjeti sastav koji se nalazi na slici ispod. Kao i sve ostale Balea proizvode, ovaj gel možete kupiti u DM-u po cijeni od 16,90 kn.

Balea navodi da ovaj multifunkcionalni proizvod sadrži salicilnu kiselinu, aktivni ugljen i cink. Dubinski čisti, matira i proljepšava izgleda nečiste kože. Može se koristiti na 3 načina- kao gel, kao piling i kao maska. Iskreno, ne razumijem koja bi bila razlika u korištenju ovoga proizvoda kao gela i kao pilinga, tako da sam ga isprobala kao gel i kao masku.


Proizvod je vrlo gust i kremast te sadrži sitne piling čestice. Nisam ga koristila za skidanje šminke, već kao zadnji korak u čišćenju lica. Lijepo očisti kožu, a zbog piling čestica, obavi i lagani piling. Nešto je jači proizvod, tako da poslije korištenja preporučam hidratizirati kožu. Lako se ispire. Kožu ostavlja mekom, glatkom i matiranom. Nije mi isušivao kožu niti izazvao nikakve iritacije.

Isprobala sam koristiti ovaj proizvod kao masku. Lako se nanosi i relativno brzo se suši. Ne zateže lice i ne isušuje, odnosno nije tako jaka, no opet preporučujem hidrataciju nakon. Teže se ispire. Površinski očisti kožu i ostavlja ju mekom i glatkom i lagano matira kožu. Ne čisti pore. Rekla bih da efekt koji ostavlja nije ništa jači od efekta koji dobijem korištenjem ovoga proizvoda kao gela za čišćenje lica.


Za kraj mogu reći da mi se ovaj proizvod sviđa i odgovorao je mojoj koži, ali ga preferiram koristiti kao gel za čišćenje lica, nego kao masku. Lijepo očisti kožu, ostavlja ju mekom i glatkom i lagano matiranom. 

Jeste li isprobali Balea 3u1 gel, piling i masku za lice? 

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari